Tajwański producent, który do tej pory znany był bardziej z braku inwestycji w marketing, postanowił zaskoczyć i nawiązał współpracę z McLarenem – jednym z najbardziej znanych na świecie producentów sportowych samochodów, która posiada także swój team w Formule 1.
HTC – producent do którego osobiście żywię niezwykłą sympatię, od zawsze cierpiał z powodu braku porządnej kampanii reklamowej. Gdyby taka w końcu się pojawiła, z pewnością byłaby w stanie przyciągnąć nowych klientów i zachęcić użytkowników do zakupu ich produktów. Najwyraźniej, w końcu ktoś przejrzał na oczy i postanowił zrobić coś w tym kierunku.
23 maja miała miejsce oficjalna światowa premiera nowego flagowca od HTC. Model U12+ posiada wszystko, czego mogliśmy się spodziewać po urządzeniu z 2018 roku. Po raz kolejny staje się pełnoprawnym rywalem czołowych modeli, innych producentów, takich jak Samsung Galaxy S9/S9+, Huawei P20/P20 Pro, LG G7 ThinQ, a także iPhone X. Prawdę mówiąc cofając się rok, czy dwa lata wstecz można byłoby powiedzieć dokładnie to samo. Problem jest taki, że wszystkie urządzenia oprócz HTC, notują co roku lepsze lub gorsze wyniki sprzedaży, ale nikt nie ma tak dramatycznej sytuacji jak Tajwańczycy.
W tym roku sytuacja może ulec poprawie. Wszystko przez fakt, że producentowi udało się nawiązać współpracę z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w dziale motorsportu – firmą McLaren.
Jak głosi komunikat brytyjskiego producenta, umowa z HTC została podpisana na kilka lat. Głównym jej celem, jest dostarczenie nowych wrażeń z sportu i przekazanie ich do fanów F1, w sposób jakiego wcześniej nie było.
Połączenie sił ma szczególny cel, w postaci rozszerzenia wrażeń, podczas korzystania z okularów do wirtualnej rzeczywistości. Z tej okazji powstanie specjalna edycja HTC Vive sygnowana logiem firmy McLaren, dzięki której fani Formuły 1, będą mogli doświadczyć niesamowitych przeżyć i poczuć się jakby naprawdę znajdowali się wewnątrz bolidu.
HTC stanie się również oficjalnym partnerem VR programu e-sportowego McLarena, oferując pierwsze na świecie konkursy e-sportowe VR zintegrowane z prawdziwym sportem.
Osobiście wierzę, że reklama podczas weekendu wyścigowego, który śledzi kilkadziesiąt tysięcy ludzi na żywo, oraz następne kilkanaście milionów, przed telewizorami – w postaci loga producenta na bolidach, może zaciekawić sporą część kibiców i być może z własnej ciekawości, postanowią zgłębić wiedzę na temat firmy.
Gdyby była tylko możliwość przyznania nagrody w dziedzinie 'najbardziej niedoceniania firma na rynku smartfonów' – HTC zajęłoby pierwsze miejsce, wyprzedzając konkurencję z dużą przewagą.
https://www.gsmmaniak.pl/845858/htc-u12-oficjalnie-pierwsze-wrazenia/
źródło: McLaren
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony Xperia 1 VI niespodziewanie zdradza cenę przed premierą. Fani nie muszą obawiać się podwyżek,…
Huawei MatePad 11.5 PaperMatte Edition to tablet z matowym ekranem eliminującym odblaski. Wiele podobieństw do…
Kiedyś był hitem nad hitami, prawdziwym pogromcą telefonów ze średniej półki. Wydajnością dorównywał ex-flagowcom, a…
Hama wprowadza na rynek nową linię powerbanków Colour, łączących wysoką pojemność akumulatora, atrakcyjny design oraz…
Tablet iPad Air (5 generacji) to mocny zawodnik w świecie Apple. Korzysta bowiem z mocnego…
Jeden z najważniejszych flagowców do zdjęć zdrady kolejne szczegóły. W końcu 1-calowy aparat wraz z…