W trakcie Super Bowl firmy technologiczne reklamują się prawie od zawsze. Nie inaczej będzie w tym roku; do Samsunga, Apple’a i innych dołączy m.in. BlackBerry, która podgrzewało atmosferę coraz to kolejnymi teaserami. Teraz światło dzienne ujrzała zabawna, 30-sekundowa reklama Z10 i Q10.
W 30 sekund prościej pokazać to, czego Z10 nie potrafi. Prosta pointa, po której ciężko nie wybrać się na dedykowaną stronę i rzeczywiście zapoznać się z możliwościami nowego produktu.
Niezależnie od tego, czy dawnemu RIM-owi uda się zdobyć nowych klientów, widać, że premiera systemu i smartfonów wywołała silne emocje. Nie tylko serwisy tematyczne spekulują na temat przyszłości firmy – nawet w komentarzach pod filmem można znaleźć zupełnie skrajne opinie.
Z10 oparto na 4.2-calowym wyświetlaczu o rozdzielczości 1280×768, dwurdzeniowym procesorze z zegarem taktowanym częstotliwością 1.5 GHz, dwóm gigabajtom pamięci RAM, modułom LTE, HSDPA, EDGE i GPRS. Dalej znajdziesz Bluetooth 4.0, dwuzakresowy moduł Wi-Fi, aparat z ośmiomegapikselową matrycą oraz 16 gigabajtów wbudowanej pamięci. Telefon szczegółowo opisywaliśmy tutaj.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…