Nie da się ukryć, że Samsung Galaxy S25 Ultra to zdecydowanie udany smartfon tego producenta. Wyniki sprzedaży mówią same za siebie, a w porównaniu z modelami Ultra od Xiaomi, OPPO, czy Vivo, to totalna miazga. Przyjrzyjmy się konkretnym liczbom.
Do sieci trafiły wyniki sprzedaży flagowca, jakim jest Samsung Galaxy S25 Ultra, ale także konkurencyjnych rozwiązań od Xiaomi, OPPO, czy Vivo. Jak Koreańczyk wypada na tle chińskich konkurentów? Cóż, zapnijcie pasy.
Sprzedaż Samsung Galaxy S25 Ultra bije na głowę konkurencyjne modele
Jeżeli chodzi o wyniki całej, flagowej serii firmy z Korei Południowej, to jest zwyczajnie świetnie, ale najlepiej radzi sobie właśnie Galaxy S25 Ultra. Sprzedał się on bowiem w liczbie 8,39 miliona sztuk (stan na koniec maja 2025). Jak w takim razie inne „Ultrasy”, które pojawiły się w tej generacji, poradziły sobie z kwestią sprzedaży?
Oppo Find X8 Ultra / fot. producenta
Xiaomi 15 Ultra, który dostępny jest globalnie, zanotował najlepszy wynik z całej trójki, czyli 586 tysięcy sztuk. Kolejnym wynikiem pochwalić może się vivo X200 Ultra, którego jednak nie kupimy w Polsce, czy Europie – 219 tysięcy telefonów. No i na koniec OPPO Find X8 Ultra, który także nie wyszedł poza Chiny – 210 tysięcy.
Z czego to może wynikać?
Jak widzicie, zliczając wyniki tych trzech modeli, nadal nie mają one czego szukać w kontekście konkurowania sprzedażą z Samsungiem. Łącznie to jest 1,015 miliona sztuk, czyli ponad 8-krotnie mniej, niżeli pojedynczy model z Korei. No ale właśnie, dlaczego tak się dzieje, skoro „Ultrasy” z Chin mają, chociażby większe baterie, czy matryce aparatów?
vivo X200 Ultra / fot. producenta
W przypadku dwóch modeli to jasne — nie ma ich dostępnych globalnie, co widać w tym, że OPPO i Vivo łącznie sprzedały mniej swoich modeli od Xiaomi. W przypadku Xiaomi może być tak, że jednak przesadzili z wyceną swojego telefonu. Nadal — mimo wszystko — czasem za tym producentem idzie łatka „dobrego i taniego” smartfona, a tutaj mamy telefon, który debiutował za 6,5 tysiąca złotych.
Źródło: SamMobile, opracowanie własne
Ceny w sklepach
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.









