Do sieci trafiają coraz to kolejne informacje o flagowcach z Korei. Samsung Galaxy S26 Ultra jest tym, na którego najprawdopodobniej będzie skierowana największa ilość oczu. Sprawdźmy w takim razie, co takiego ma zaoferować, a do tego powiemy sobie także o przeciekach dotyczących całej serii.
Nie da się ukryć, że jednym z najbardziej wyczekiwanych flagowców z Korei, jest Samsung Galaxy S26 Ultra. A skoro do sieci trafiły kolejne, ciekawe informacje o tym modelu, to grzechem byłoby ich sobie tutaj nie przytoczyć.
Samsung Galaxy S26 Ultra zdradza swoje kolejne tajemnice
Przede wszystkim ma on otrzymać wyświetlacz o przekątnej 6,89″, czyli w zasadzie to samo, co w przypadku poprzednika. Pojawiły się też przecieki o grubości, która ma nieznacznie zmienić się w porównaniu do Galaxy S25 Ultra. Co najważniejsze, potwierdza się, że najnowszy superflagowiec firmy z Korei Południowej nie dostanie większej baterii.
Producent zatrzyma się przy 5000 mAh, które dostarcza już od wielu, wielu lat. Jakimś powodem ku temu mogą być regulacje w USA oraz w UE odnośnie transportu lotniczego. Dlatego też smartfony Samsunga, czy Apple, mają utrzymać się poniżej granicy 5100 mAh, ale co w takim razie z wieloma chińskimi smartfonami, które możemy kupić w Europie?
Roszady w rodzinie flagowców
Inne ciekawostki dotyczą już raczej całej rodziny, niżeli konkretnie tego modelu. Galaxy S26 zaoferuje wyświetlacz 6,27″, z kolei model Edge to będzie już 6,66″. Co ciekawe, nie pojawi się wariant z „Plusem”, a ultracienki smartfon z Korei ma go właśnie zastąpić. Ciężko mi to sobie wyobrazić, patrząc na wyniki Galaxy S25 Edge, ale no cóż — może to Koreańczycy dobrze ograją.
Z mojego punktu widzenia najciekawszym przeciekiem jest ten o flagowcu zorientowanym na fotografię/wideografię. Miałby on zaoferować m.in. aparat główny oparty o 1″ matrycę. Ile w tym prawdy, to się okaże przez najbliższe miesiące, kiedy kolejne informacje o tej rodzinie smartfonów będą trafiać do sieci.
Źródło: Ice Universe, Gizmochina, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.








