HUAWEI Pura 70 Ultra został okrzyknięty najlepszym telefonem do zdjęć na świecie. Nic więc dziwnego, że pojawili się chętni na jego zakup w przedsprzedaży. Jeden z Czytelników zamówił HUAWEI Pura 70 Ultra w wersji dostępnej tylko w sklepie producenta. Do dziś nie dostał swojego egzemplarza i wychodzi na to, że poczeka co najmniej 50 dni…
Na początku maja byliśmy świadkami premiery nowej serii smartfonów HUAWEI Pura, która zastąpiła uwielbianą przez ManiaKów flagową linię P. Chwilę później trafiły one do polskiej przedsprzedaży i już dziś wiem, że najlepszy model z tej rodziny zamówił co najmniej jeden nasz Czytelnik.
Być może Marcina do zamówienia HUAWEI Pura 70 Ultra zachęciło to, że DxOMark okrzyknęło ten model najlepszym fotosmartfonem na świecie. Być może dodatkową pokusą okazała się promocyjna oferta na start. Nie wnikam, najważniejsze jest to, że nasz Czytelnik zamówił brązową wersję nowego superflagowca HUAWEI w przedsprzedaży. W oficjalnym sklepie producenta, gdyż ten wariant miał być dostępny tylko tam, na wyłączność.
Brązowy HUAWEI Pura 70 Ultra ciągle nie trafił do naszego Czytelnika
Miał być dostępny to idealne określenie w bieżącej sytuacji. Marcin napisał bowiem do nas z przykrą informacją. Okazuje się, że termin dostawy jego HUAWEI Pura 70 Ultra w kolorze brązowym ciągle się przesuwa. Aktualnie na stronie producenta widzimy, że telefon w tym wariancie ma być dostępny od 14 czerwca. Artur napisał, że w jego przypadku termin zmieniał się już 4 razy. Czytelnik twierdzi, że sklep nie pisał i nie dzwonił do niego w sprawie opóźnienia.
Oczywiście podjąłem wyzwanie i skontaktowałem się z HUAWEI, by wyjaśnić tę całą sytuację. Ciągle czekam na oficjalną informację, ale dostałem potwierdzenie, że producent otrzymał moje zapytanie i odpowiedź zostanie mi udzielona. Gdy tylko tak się stanie, wpis zostanie zaktualizowany.
Sytuacja jest przykra, ale nie skreślałbym flagowca HUAWEI
Ja jestem w stanie zrozumieć to, że problemy z dostępnością poszczególnych modeli, wariantów kolorystycznych, wersji pamięciowych itd. mogą się zdarzyć każdemu. Niejeden producent czy klient się z nimi spotkał. Ważne, by skontaktować się z zamawiającym, poinformować go o nieprzyjemnościach i zapewnić, że sprawa zostanie załatwiona pomyślnie, jak najszybciej się tylko da. Tutaj najwidoczniej tego zabrakło.
Mimo tej dość przykrej sytuacji, nie skreślałbym smartfonów HUAWEI Pura z listy potencjalnych zakupów. To bardzo ciekawe, wszechstronnie wyposażone smartfony. Zwłaszcza HUAWEI Pura 70 Ultra może walczyć o tytuł najlepszego telefonu 2024 roku.
Pozamiatane. Smartfon z najlepszym aparatem na świecie zmiażdżył rywali
Aktualizacja. Mamy odpowiedź HUAWEI
Otrzymaliśmy odpowiedź od HUAWEI Polska w sprawie opisanej poniżej. Okazuje się, że w wyniki zwiększonego zainteresowania smartfonami z serii HUAWEI Pura 70 na wielu rynkach, termin dostawy wersji Pura 70 Ultra w kolorze brązowym rzeczywiście uległ wydłużeniu. Niestety, przy okazji system informowania o opóźnieniach zawiódł (i jest już naprawiany).
Klienci, którzy tak jak Marcin ucierpieli z powodu wydłużenia dostawy opisanego telefonu, mogą zgłaszać się do naszej infolinii Centrum Obsługi Klienta Huawei 800 811 110, w celu otrzymania rekompensaty za powstałe opóźnienie. To bardzo dobre zachowanie ze strony HUAWEI Polska.
Ostatecznym pocieszeniem jest to, że realizowane już są pierwsze zamówienia złożone tuż po premierze. Raczej nie powinno być już więcej opóźnień, a przynajmniej HUAWEI dołoży takich starań.
Źródło: informacja własna, dziękujemy Marcinie za kontakt 🙂
Ceny HUAWEI Pura 70 Ultra
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.