Nowy komunikat w sprawie prac serwisowych od ING postawił sprawę jasno. Nieprzyjemności zapowiedziane na początek października się wydłużą. Sprawa dotyczy wszystkich posiadaczy kart płatniczych.
Początek października będzie trudny dla wielu klientów ING. 26 września informowaliśmy Was o nadchodzącej przerwie technicznej, podczas której wiele kluczowych funkcji związanych z kartami zostanie tymczasowo wyłączona. Okazuje się, że nieprzyjemności dla użytkowników będzie znacznie więcej.
Pomimo iż przerwa techniczna w nocy z czwartku na piątek wydaje się dość nietypowa, to bank zapowiedział właśnie drugą tego typu akcję. Ta odbędzie się z piątku na sobotę i to właśnie na niej się w tym artykule skupimy.
Ten komunikat od ING trzeba poznać
Fot. ING
ING poinformowało, że w nocy z 3 na 4 października, w godzinach od 00:00 do 6:00 potrwają prace serwisowe. W tym czasie klienci nie będą mogli aktywować nowych kart, zmieniać limitów transakcyjnych, nadawać kodów PIN ani zamawiać kart płatniczych. Niedostępne będzie także przypisywanie kart do aplikacji Moje ING Mobile oraz do zewnętrznych portfeli: Apple Pay, Google Pay, czy Garmin Pay.
Utrudnienia obejmą również obsługę kart kredytowych oraz procesy związane z pożyczkami, rachunkami bieżącymi i oszczędnościowymi. Klienci powinni przygotować się na to, że w trakcie prac nie zrealizują części standardowych operacji bankowych związanych z tymi produktami.
Bank ponadto ostrzega, że mogą wystąpić problemy z realizacją transakcji kartami – zarówno w bankomatach, wpłatomatach, terminalach płatniczych, jak i podczas płatności internetowych wymagających autoryzacji 3DSecure.
Oto co jeszcze musicie wiedzieć!
Fot. ING
Prace serwisowe to coś, czego nie da się przeskoczyć. Zwłaszcza jeśli zależy Wam na bezpieczeństwie swoich danych i środków. ING polecił załatwić najważniejsze sprawy przed rozpoczęciem przerwy – przypiszcie karty do aplikacji czy portfeli mobilnych, zanim będzie za późno. To samo tyczy się aktywacji karty i zmiany limitów.
Jeśli będziecie potrzebowali zastrzec kartę, bank zaleca skontaktować się z nim poprzez infolinię na numer: +48 32 357 00 12.
Dobrą informacją jest natomiast to, że transakcje BLIK będą w tym czasie funkcjonowały bez zmian.
Źródło: ING
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.






