Ostatni komunikat wydany przez ING nie pozostawia złudzeń – początek października wielu klientów zapamięta na długo. Z czwartku na piątek potrwają prace serwisowe, które sprawią, że użytkownicy napotkają problemów z płatnościami. Tłumaczymy, na co dokładnie trzeba się przygotować.
Jeśli macie konto w ING, podobnie jak wiele innych klientów, to musicie wiedzieć, że wkrótce doświadczycie sporych nieprzyjemności. Żeby tego było mało, te nie wystąpią w weekend, a pod koniec przyszłego tygodnia.
Bank poinformował wszystkim o tymczasowym wygaszeniu wielu kluczowych funkcji związanych z kartami płatniczymi. Oto co powinniście wiedzieć przed pojawieniem się problemów.
Spore nieprzyjemności wkrótce dotkną także klientów mBanku.
ING w październiku wymierzy potężny cios klientom
Fot. ING
Bank zapowiada, że utrudnienia obejmą zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Prace serwisowe ruszą z czwartku na piątek (z 2 na 3 października) od 23:00 do 6:00.
W czasie przerwy serwisowej nie będziecie mogli aktywować nowych kart ani zmieniać limitów transakcyjnych. Niedostępne będzie też ubezpieczanie kart i nadawanie kodów PIN. Jeśli planujecie zamówić nową kartę płatniczą, to w czasie przerwy technicznej nie będzie to możliwe.
Nie przypiszecie kart do aplikacji Moje ING Mobile ani nie dodacie ich do Apple Pay, Google Pay czy Garmin Pay. Nie wykonacie też żadnych operacji na rachunkach kart kredytowych. Oznacza to brak możliwości obsługi bieżących spraw związanych z kartami w Moim ING i ING Business.
Nie skorzystacie także z usług dodatkowych – nie złożycie wniosku o pożyczkę ani nie otworzycie nowego rachunku bieżącego czy oszczędnościowego. Musicie się też liczyć z problemami przy transakcjach kartami w bankomatach, wpłatomatach, terminalach oraz przy płatnościach internetowych wymagających 3DSecure.
Choć zakres ograniczeń jest szeroki, bank podkreśla, że wszystkie transakcje BLIK mają działać bez zakłóceń.
Jest tylko jeden sposób, aby uniknąć frustracji
Fot. ING
Bank zachęca, aby wszystkie płatności i wypłaty gotówki wykonać przed rozpoczęciem prac serwisowych. Warto też wcześniej aktywować nowe karty, zmienić limity czy przypisać je do aplikacji i portfeli mobilnych.
Gdyby w trakcie przerwy zaszła potrzeba zastrzeżenia karty, możecie to zrobić pod numerem infolinii +48 32 357 00 12.
Źródło: ING
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.






