T-Mobile postanowiło rozprawić się z zarzutami stawianymi wobec sieci przez samych klientów. Czy to oznacza lepsze traktowanie obecnych abonentów? Seria spotów reklamowych „Bez nonsensów„ ma to wyjaśnić.
25 marca 2019 T-Mobile uruchomiło kampanię informacyjną o interesującej nazwie „Bez nonsensów”. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na problemy, na które skarżą się klienci sieci. Firma zamierza uporać się z niedogodnościami będącymi przedmiotem kampanii. Czy mamy podstawy, by jej wierzyć? Sprawdźmy.
Udział w akcji biorą cztery spoty telewizyjne, które opisują cztery największe bolączki klientów sieci. T-Mobile przygotowało również specjalną stronę internetową, na której można zapoznać się z większą liczbą zarzutów, które niebawem mają stracić rację bytu. Jeśli należycie do grona użytkowników ofert Magenta Team, informacja zawarte w witrynie mogą was zainteresować. Dowiecie się między innymi tego, że klienci uważają, iż:
Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna — mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.
W głębi serca mam nadzieję, że zapewnienia T-Mobile znajdą pokrycie w rzeczywistych działaniach, ale o tym przekonamy się dopiero w przyszłości. Osobiście śmiem wątpić w stuprocentową skuteczność, jednak nawet niewielka zmiana na plus, będzie mile widziana.
Ze wszystkich kłopotliwych kwestii zawartych w kampanii najbardziej problematyczna wydaje mi się ta związana z przedłużaniem umowy przez obecnych abonentów. Co ciekawe, chyba wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że nie jest to wyłącznie bolączką T-Mobile, ale także każdego innego operatora. Telekom po „złapaniu” klienta często zapomina o tym, że starania mające na celu jego zatrzymanie, są koniecznością.
Na bazie moich osobistych doświadczeń, a także doświadczeń moich znajomych, wnioskuję, że opisywany problem jest realny i potrzebna w tym zakresie zmian. Czy T-Mobile takowe przyniesie? Czas pokaże.
https://www.gsmmaniak.pl/967538/dyskusja-oferta-na-karte-czy-abonament/
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Ogromna awaria Cloudflare sparaliżowała tysiące stron i aplikacji. Początkowo podejrzewano potężny atak DDoS, ale rzeczywista…
Najważniejsze usługi zostaną tymczasowo wyłączone. Bank ING nie pozostawia złudzeń, że klienci, którzy odpowiednio się…
realme szykuje kolejną odsłonę swojej popularnej serii średniaków. Nowy realme 16 Pro może zadebiutować już…
Orange się nie zatrzymuje i oferuje naprawdę sporo przecenionych smartfonów z okazji Black Friday. Jednym…
Pisaliśmy Wam o tym już kilkukrotnie, ale GOG to jedna z najlepszych platform organizująca promocje…
Smartfony marki Motorola często są oferowane w bardzo konkurencyjnych cenach. W tym przypadku ceny zostały…