czwartek, 14 lutego 2019, Jakub Habrat

Wymieniałem wadliwego iPhone’a X już kilka razy, a ciągle nie mam sprawnego smartfona!

iPhone X
fot. FixjeiPhone
  • Kubi

    Odpowiedź jest powyżej. U mnie wystarczyło wyłączyć opcję „redukcji hałasu otoczenia”, nie zauważyłem różnicy w jakości po mojej stronie z tym, że teraz słychać mnie o wiele lepiej.

  • Staszek

    Autor jest sam sobie winny bo dal sobie wcisnac jednorazowy szajs i kit o ekskluzywnosci produktow Apple.Liczę, ze po doświadczeniu na własnej skórze jak jest naprawde wyleczy sie z przeplacania x3 za znaczek na tyle obudowy.
    To kosztuje tyle bo ludzie sa naiwni i płacą z tyle. Jakość, podzespoly, soft i jak widac serwis wskazuje, że w zyciu nie jest to warte nawet polowy tej ceny.
    Ale kto bogatemu zabroni? A produkty Apple sa dla bogatych, dla lansu i poczucia, ze masz cos drogiego na co nie stac 90% ludzkości.
    Apple nie kupuja ludzie praktyczni i szanujący pieniądze tylko Ci, ktorzy moga je wyrzucać za okno dla zachcianki.

    I to co piszę to nie stereotyp, tylko prawda, ktora potwierdza mniej wiecej ten wpis.
    Marka prawdziwie premium przy jakiejkolwiek awarii od reki by wymieniala tel na nowy, bo dbałaby o zadowolenie Klienta i poczucie, źe ma doczynienia z firma premium a nie standard (zwykla gwarancja).
    A tak to tylko dymanie na kase a nie premium.
    I po co to Autorze kupowales? Dla IOS? To masz teraz „babo placek”.
    Normalny czlowiek co najwyzej splunie na produkty apple.

  • Dragon84

    Nie miałem iPhone ale to chore bo człowiek płaci duże pieniądze za telefon który nie działa tak jak powinien. Wniosek jest jeden, może Apple to dobra firma ale mają smartfony zbyt drogie a sami producenci traktują klientów poniżej krytyki. Ciekawe co kieruję ludźmi że postanawiają przepłacać za smartfon z którym potem muszą się męczyć.

    • mozilla007

      Ta mi też wymieniają już 9 raz urządzenie i dostałem 7 NOWYCH SZTUK I W KAŻDEJ JEST PROBLEM Z KSIĄŻKĄ TELEFONICZNĄ. Zawiesza cały telefon i dzieje się tak nie zaleznie czy coś zainstalowane czy nie, nawet sim inna i dalej to samo. Porażka totalna bo sprzęt za 50 zl nawet tego problemu nie ma.

      • Dragon84

        Współczuję naprawdę bo taka wielka firma a człowiek sporo kasy płaci za jakość której nie ma

        • mozilla007

          Dodatkowo nie umieją tego naprawić i jest długi wątek z tym problemem. Zależne przywrócenie spod iTunes, ale problem wraca najczęściej po dwóch tygodniach lub wcześniej.

  • Laseczek

    Kolego, a czy próbowałeś tak prostej czynności jak NIE przywracanie z kopii? Zacznij od czystego startu i zobacz czy czasami to nie jest przyczyną twoich problemów? Ja podczas instalki iphone 5 instalowalem backup od starego 3gs’a. Wtedy bateria znikala w oczach. Był w backupie jakiś babol. Po czystym starcie problem znikł jak ręką odjąć. Dla mnie 4 wadliwe X’y to sytuacja NIEMOŻLIWA. No chyba że to story wyssane z palca…?

    • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/100000503169127/ Jakub Habrat

      Uwierz, że próbowałem wszystkiego 🙂 Telefon pracował na czystym iOS-ie.. Poza tym gdyby wada wynikała z kopii zapasowej, to nie potwierdził by mi tej wady serwis…

      • Laseczek

        Ok. Czaję. No nic, pech. Ja w moim tylko bateria i jej kondycja. Po 2 miesiącach ma stan 96% co wg mnie jest nie do przyjęcia

  • Adrian

    Tylko Pixel. Kupilem mojej Pixela 3 w promocji za 559 euro i tez chce takiego. Zadnych srajfonow chocby pdf-y otwieraly sie przed dotknieciem przycisku 🙁

    • Michał

      Spoko 🙂 ale jak ci padnie to nie naprawisz.

  • tom

    Podziwiam wytrwałość. Gdybym nawet kupił to g… to po pierwszej próbie bym już nigdy tego do reki nie wziął.

  • wania

    Apple również zrobiło rewolucje w obsłudze telefonów gestami…ale rewolucje w „zrzynaniu” pomysłu od innych, Nokia N9 – obsługa gestami w 2011roku, Blackberry Z10 obsługa gestami w 2013roku., ale to oczywiście Apple „wymyśliło” ten patent w 2017 roku…nie ma to jak czyjeś pomysły promować jako swoje…

    • mozilla007

      Dlatego nie rozumiem piewcow Apple, niby to oni wszystko wymyślili, ale koniec końców ukradli i nazwali swoim.

      • Michał

        uploads.disquscdn.com/image…f0aeb5.jpg

        Nie rozumiem użytkowników androida. Używają podróbek iphone i mają na jego punkcie kompleksy:)

        PS. Android w końcu „ukradł” obsluge gestami czy nadal jest w epoce kamienia łupanego?

    • Damian

      Już w 2009 był Palm pre z WebOS i obsługą gestów. Te gesty z iOS , są bardzo podobne do tych z WebOS. www.youtube.com/watch…0k0BhSIvRI

  • VC89

    Na szczęście wyleczyles się z obłędu iPhone’a, szkoda że tyle to trwało. Po tym, jak mi sprzedawca powiedział, że ludzie kupowali nawet w kolorach, które im nje odpowiadały i brali dlugoletnie kredyty to mnie już nic nie zdziwi.
    No ale jest nadgryzione jabłko i to Xs Max

  • majkel

    „Tracąc już nadzieję na w pełni
    poprawne działanie urządzenia, podczas jednej z rozmów wpadłem na
    pomysł, aby użyć trybu głośnomówiącego.. Wyobraźcie sobie, że problem ustąpił! …

    … To jedynie potwierdza, że problemem jest mikrofon urządzenia, który za każdym razem pozostawał wadliwy.”

    Mam rozumieć, że w trybie głośnomówiącym twój telefon nie korzysta z mikrofonu ? 😀 Co to za bełkot, gościu oddajesz 4 raz na serwis nowy telefon. NOWY się oddaje do sklepu i bierze pieniądze jeżeli jest sprzedają ci zepsuty sprzęt. I do tego twierdzisz, że cię nic nie zdziwiło, że za 4 razem nie działa. Chwalisz się własną głupotą ? Bo nie rozumiem

    • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/100000503169127/ Jakub Habrat

      Oczywiście, że telefon korzysta z mikrofonu 🙂 Lecz, nie korzysta wtedy z redukcji szumów, czyli nie łączy działania kilku mikrofonów, stąd brak problemu.

      Oczywiście, że się nie zdziwiłem, skoro poprzednie sztuki były wadliwe i straciłem już nadzieję na cokolwiek 🙂

  • majkel

    „Pierwsza myśl – operator! Reklamacja na jakość świadczonych usług, wymiana karty SIM w salonie.. Niestety bez efektu!” No i tacy kupują apple, normalny człowiek przełożył kartę do starego telefonu albo do kogoś z rodziny pod ręką, a nie biegł do salonu. Tym bardziej, że przed Xem wszystko grało elegancko. Pogratulować bystrego umysłu.

  • nieznaju

    It’s not a bug. It’s feature. Think different

  • Qpa

    Bierz kolejnego! Moze Lepiej sie sprawdzi…

  • Nemo

    „Tracąc już nadzieję na w pełni poprawne działanie urządzenia, podczas jednej z rozmów wpadłem na pomysł, aby użyć trybu głośnomówiącego.. Wyobraźcie sobie, że problem ustąpił! Z telefonu można korzystać wszędzie, niezależnie od lokalizacji, siły sygnału – nie ma żadnych problemów z przeprowadzeniem rozmów”.
    Jeśli mikrofon działa źle przy normalnym połączeniu, a dobrze przy głośnomówiącym, to wygląda na problem software’owy, a nie hardware’owy. Tak sobie można wymieniać sprzęt do usr… śmierci i nic nie pomoże. Zabrakło informacji, jak zachowuje się smartfon bez przywróconej kopii. Dawno temu miałem Nokię, która po wgraniu jakieś tam aplikacji „zgłupiała”. Po wizycie w serwisie i przywróceniu systemu problem nie zniknął. Co ciekawe, kiedy wkładałem kartę microSD po uruchomieniu systemu było wszystko ok. A po następnej aktualizacji systemu problem całkiem zniknął. Podobnie przejścia miała moja Mama, z tym że po drugiej naprawie dostała nowy model bezpośrednio od Nokii.

    • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/100000503169127/ Jakub Habrat

      W przypadku konfiguracji na czysto – problem występuje w tym samym zakresie. Oprócz tego serwis przeprowadzał testy, na urządzeniu przywróconym do ustawień fabrycznych ze swoimi kartami SIM i problem także występował.

  • Roman Rarog

    Trzeba pamiętać że celem każdej firmy jest sprzedaż czyli przychody – odwiedzając serwis jesteś kosztem.

    • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/100000503169127/ Jakub Habrat

      Tak, to prawda. Nie mniej jednak, jeżeli producent wydaje Ci urządzenie, które ma być sprawne, a w rzeczywistości nadal posiada wadę, to chyba coś jest nie tak, prawda?

      • Qba

        To nie odbieraj i po kłopocie.

      • Roman Rarog

        Wcale nie twierdzę że jest to w porządku – w tej kwestii Apple to jest zwykły chytrus, kupujesz nowy sprzęt a jak się zepsuje dostajesz refurba.

    • KK73

      Czyli tym bardziej powinno się zadbać o to by odwiedzał go jak najmniej, by naprawa była zrobiona szybko i niskimi kosztami, by klient po wizycie w serwisie czuł się zaopiekowany i dopieszczony. Tak budujemy wizerunek firmy.

      • Roman Rarog

        Wizerunek wizerunkiem.
        Celem zawsze jest żeby nie pojawiał się w serwisie. Szybko i niskimi kosztami…
        Jeśli już się ujawni wada to jest kalkulacja jak bardzo można odwracać kota ogonem i co będzie kosztowniejsze – wizerunek czy usunięcie wady szczególnie masowej.
        Ps. Zazdroszczę życia w idealnym świecie 😉

  • xAnubiSx

    omg gdzie jest ten obrońca uciśnionych qpa czy qba czy jakoś tak. Jak możecie pisać negatywnie o srajfonie??!!, który ma all najlepsze i najszybsze i gierki chodzą 60 fps…

  • VC89

    Hahaha marka premium.
    5000 zł i serwis wciska stary szrot jako nowe urządzenie.
    To się nazywa chyba oszustwem nieprawda?
    I niby to „premium” woła sobie 5 kafli za kupę złomu i na dodatek jeszcze ma niepoważny serwis.
    Pogratulować haha

    • Michał

      Uuu ile emocji 🙂
      Jak na użytkownika xiaomi przystało 🤣

  • marek

    Ja miałem problem ze swoim iPhonem X również. Ekran działał jak chciał a potem zaczął świecić na biało. Serwis trzymał miesiąc go potem wymieniony ekran za darmo. Po tygodniu znowu zaczęły się dziać dziwne rzeczy więc go sprzedałem szybko za 2000 w miare jak jeszcze działał i ma gwarancje i kupiłem S9+. iPhone X nie jest udany i tyle. szkoda kasy na ten złom.

  • Franz

    Apple iPhone X Przez wielu uważany za rewolucję na rynku? O ile dobrze pamiętam to chyba Samsung S8 zrobił tą rewolucję a Apple to tylko chmsko skopiowało.

    • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/100000503169127/ Jakub Habrat

      Chodzi o fakt, że dla wielu osób wciąż Apple pozostaje innowatorem na rynku i do pewnych rozwiązań, użytkownicy przekonują się dopiero gdy wprowadzi je swoich urządzeniach 🙂

      • Qba

        A może problem jest po stronie operatora?

        • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/100000503169127/ Jakub Habrat

          Było to sprawdzone wielokrotnie na różnych kartach, co z resztą zostało zaznaczone w artykule 🙂 Serwis potwierdził usterkę 🙂

          • Qba

            To by oznaczało że masz kiepski zasieg u wszystkich operatorów.

            A na WiFi Calling też jest problem?

          • mozilla007

            Sprzęt za 5000 zł powinien mieć dobre anteny, bo z doświadczenia wiem że w iphonach z zasięgiem jest kiepsko.

    • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/998230333656429 mcz

      To Xiaomi było pierwsze z tą rewolucją wprowadzając Mi Mix. A przed iPhone X to wszystkie iPhone wygłądały jak eksponaty muzealne z ramami jak u Matejki

  • Sielski

    Jest już rander oneplus7 … w końcu wymienię s8 … szkoda tylko że nie ma ladowania bezprzewodowego

  • Axian40

    Mam Samsunga Galaxy Note 8 – czysta przyjemność z użytkowania i tyle w temacie (z Samsungiem Galaxy 5 i 7 było podobnie – zero stresu).

    • Piotr

      Potwierdzam Note8 🙂

      • Kamil Kolontaj

        Potwierdzam XR Note 5

    • Alien

      Potwierdzam S7 🙂

    • andy

      Potwierdzam S8 🙂

    • Michał

      S3 i s6 edge. Same problemy.

  • tom

    Po pierwsze sprzedając uszkodzony telefon zrzuca się problem na nowego nieświadomego podstępu uzytkownika. To troche niefajne.
    Po drugie apple powinno zwrócić kasę. Są chyba na to jakies przepisy. Jeżeli urządzenie po 3-ch naprawach działa niezgodnie z przeznaczeniem klient może domagać się wymiany na nowy albo zwrotu gotówki.
    Po trzecie. Dziwny jest ten przypadek. Jeśliby jest winny mikrofon to problemy będa zawsze, niezależnie od siły sygnału. Jeżeli problem pojawia się tylko przy słabszym sygnale to wina leży gdzieś w elektronice i to na poziomie konstrukcyjnym.

    • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/100000503169127/ Jakub Habrat

      Niestety, w przypadku gwarancji nie ma żadnych uregulowań pozwalających na zwrot gotówkę, po którejś z napraw.

      • Roman Rarog

        Gwarancja to dobrowolne zobowiązanie producenta – jak zapisze że odda kasę to może tak robic

  • Ju4as

    W sumie nie wiem jakbym zareagował. Na pewno wydając 5.000 zł czulbym się lekko mówiąc oszukany.

    • może i tak

      Widocznie jedynym rozwiązaniem jest kupno od razu 4 iPhonów X i wtedy jest szansa, że ten czwarty będzie działał.

      • Ju4as

        Przy odrobinie szczęścia na pewno to jakieś wyjście 😉

  • xardas

    Ja wymieniłem iphone X ponieważ miał problem z przesyłaniem danych przez usb, co w przypadku dużej ilości fotografii i filmów, wywoływało u mnie dusze demona.

  • The Galaxy

    Razer Phone 2 w X Kom za 2499zł

  • Pan Niczyj

    Sprzedać uszkodzone urządzenie jako sprawne? Czemu nie rękojmia? Niech biorą ten szmelc i oddają kasę.

    • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/100000503169127/ Jakub Habrat

      Niestety, ale w przypadku tego zakupu rękojmia była wyłączona 🙁

      • Qba

        To sam sobie nagrabiłeś

        • Rado

          Czemu niby sobie Pan Jakub nagrabił?? Kupując smartfona za 5 tysięcy złotych ma prawo wierzyć, że będzie on działał jak należy.

          • Qba

            Bo zrezygnował z rekojmii.

          • mozilla007

            Raczej nagrabil bo kupił badziewie warte 100 PLN za 5000 PLN.

          • Preza

            Jak kupujesz na firmę to nie masz rekojmiii. Takiś zawsze przemadrzały, a tego nie wiedziałeś?

  • SecretHope

    Ten smartfon to tylko do rzucania w dal się nadaje 😉


reklama