, Huawei Newsy Smartfony

Huawei Mate 20 Pro ma poważne problemy z ekranem. Nie wygląda to najlepiej…

Fot. Huawei

Fot. Huawei

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:
  • Tomasz G.

    Nie ma żadnego problemu- wystarczy nie patrzeć tak długo na ekran i nie grzebać w ustawieniach to kleju i różowej poświaty nie zobaczycie.

  • zdzisuaf

    Do 14 dni oddasz jeśli produkt jest kupiony przez internet. Do tego nie może nosić oznak użytkowania, czyli rozumiem, że przez pierwsze 14 dni nie zdejmujesz fabrycznych folijek… I don’t think so.

    • Tomasz G.

      Normalnie możesz używać – zawsze tak robię, tylko nie może być rys, pęknięć, obić itp.
      Kto ci takich bzdur naopowiadał że nie możesz zdjąć folii, pewnie sprzedawca w euro! Odesłałem już 5 smartfonów i czasem się zastanawiam kiedy wpiszą mnie na czarną listę. Jeśli boisz się że nie przyjmą to kup produkt outlet-owy.
      Jedynie mialem problemy z osobistym oddaniem sprzętu apple w MM ale po poinformowaniu kierownika o moich prawach i żądaniu pisemniej odmowy kierownik bez wahania przyjął produkt, był to imac 27″ za 16000.

  • Szymon Masłowski

    „Na szczęście nie powinno być problemów ze zwrotem wadliwej sztuki do sklepu/operatora.” no właśnie może być bo według Huawei to normalne. Więc oddając telefon do serwisu, może on uciąć cały temat jedną oficjalną formułką…

    „W Mate 20 Pro został zastosowany nowoczesny, giętki ekran OLED, ze specjalnie zaokrąglonymi brzegami, by dać naszym klientom odpowiednie wrażenia i komfort trzymania. To może być powodem delikatnej poświaty, widocznej z różnych kątów. Ten efekt może się nasilać przy słabym oświetleniu, używając ciemnych tapet ekranu lub gdy jesność ekranu jest na niskim poziomie. Ten efekt jest normalny i nie oznacza wady telefonu.”
    I masz w domu podstawkę pod kufel za ponad 4k….

  • Adam Nowy

    LG to jak na razie koreańska firma…

  • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/YXNpZADpBWEVaUl9zZAXVMSk53VHNXN2ZAkZAENNZATdwSWdnLTJXNm5tdURtTkhwTFZAKdmFfX0dIOEtfczM0ZAmpNdUI1cUhIQTdINlVZAZAmZAjekZACV0hnZAGltbERldF84emFGMTExR0Vpd0Qx/ Łukasz Uzdowski

    Miałem go kupić, ponieważ bardzo zadowolony jestem z mate 9. Ale coraz
    częściej słyszę o różnych wadach tego telefonu. Zastosowanie
    wolniejszego czytnika linii papilarnych, brak złącza jack, teraz
    problemy z ekranem, zniekształcenia przy nagrywaniu, problemy z częstym
    przelogowywaniem transmisji danych. Jak za telefon za taką kasę mam
    prawo oczekiwać że wszystko będzie działać bezbłędnie.

  • DRAGON

    W moim mate 20 pro problemu nie ma a co do lg, miałem lg g4 zaraz po premierze ponad 2400 za fon a zdarzył się bootloop i po telefonie także zgadzam się lg troszkę kuleje jeśli chodzi o technologię smartfonów

  • Bartek

    To Hujawei ma problem a nie dostawcy. Koreański portal już to komentował

  • Klimuk

    Pierwszy telefon w sklepie stwierdzili wadę ekranu . Drugi wporządku.
    Ale Odrą u wziolem dodatkowe ubezpieczenie i gwarancje telefonu.

  • bennybenasi

    Ale jak można taki chłam umieszczać we flagowym telefonie? Przecież LG dobrze miksera nie umie zrobić -.- nie wspomnę że nawet swoich urządzeń mobilnych nie potrafi sprzedać bo takiego dziadostwa nikt normalny nie chce kupować… a co dopiero korzystać z podzespołów. Niestety kasa i niby oszczędności odgrywają główna rolę. Pisze niby bo straty za wymianę urządzeń będą ogromne.

    • Bartek

      Obyś widział jakie miksery robią! Nie widziałeś bo guzik wiesz. Bo jesteś uprzedzony do jednej firmy, a w innej zakochany.

    • Piotr BLZ

      Pralki robią świetne

      • Qba

        Pralki mają bardzo awaryjne

  • Anubis

    Z cyklu nie ważne co piszą ważne, żeby nie przekrecili nazwiska. Ta zasada dotyczy jak widać również korporacji. Trudno mi sobie przypomnieć jakąś głośna jakąś ostatnią premierę bez jakiegoś „gate”.

  • Maciej Łazarowicz

    Brak słów po prostu…… Te smartfony kosztują chore pieniądze, a jeszcze takie coś wychodzi. Ile jeszcze debilni konsumenci będą akceptować takie rzeczy!!!!????? Tak głupiego konsumenta jak jest dzisiaj nigdy nie było. Kiedyś jak kupiłeś coś danego producenta i produkt ten był wadliwy zepsuł się szybko, nigdy więcej nic tego producenta nie kupiłeś i omijałeś tą firmę szerokim łukiem…. Dzisiaj wszystko uchodzi płazem, jebią nas jak chcą bez mydła, a tepi ludzie dalej płacą i dają się oszukiwać. To jest fenomen naszych czasów. Otępienie ludzi nie zna granic. Vieswagen testuje spaliny diesla na małpach i ludziach nie ma problemu…. A przeciez taka firma powinna być zmieciona z powierzchni i zakaz marki…. Nie mówiąc już o innych oszustwach. Dzisiaj marketingowcy mają łatwą robotę przy takich debilnych konsumentach.

    • Anubis

      Nic tylko się zgodzić. Debilna reklama banku działa, aż sam Morawiecki nie może w to uwierzyć jak ludzie mogą być durni. Konsumenci nigdy się nie nauczą, nie ma co się łudzić…

    • Rafik

      Słyszałeś kiedyś o gwarancji lub rękojmi, oddajesz i albo naprawiają lub wymieniają, w czym ty masz problem, że kogoś stać na drogi telefon, najlepiej nic nie kupować tylko zbierać kasę, przyjdzie mega inflacja i stracisz wszystko, twe oszczędności nic nie będą warte, samsung miał wtopę nie kupię, jabłko miało wtopy tez nie kupię, lg miało wtopy tez nie kupię, inni mniejsi pewnie tez ale mniej się mówi, bo mniej znani, miałem pare rzeczy z philipsa, katastrofa, nie kupie, mam Asusa lapka gamingowego G751jy za 7 tys. zł pierwszy od razu do reklamacji, drugi problem z wooferem, brzęczy touchpad trudno, zostawiłem bo po opiniach innych na forach 1 na 10 bez wad, to Asus już nie kupie i tak można długo, za to mój amplituner Pioneer sc lx801,seat Leon 3, IPad Pro i s9+ bez problemu, ale jak dlugo nie wiadomo, ale to tylko przedmioty nie ma się nimi co tak bardzo przejmować do grobu ich nie weźmiemy, się zepsuje kupi się coś innego i tyle

      • Qba

        Choćby w tym że naprawiają miesiąc

        • Rafik

          Gdy zespół mi się Samsung Note 4, naprawili go w 10 dni, licząc dni weekendowe, z rozszerzona gwarancja która mam w s9+ ponoć ma to trwać jeszcze szybciej ale jeszcze tego na szczęście nie musiałem sprawdzać

          • Arek

            Rozszerzona gwarancji guard samsunga jest tylko w serwisach w Warszawie, więc to JEDNA WIELKA ŚCIEMA, z tą naprawą w kilka godzin. Kupiłem we Wrocławiu s9+ i po 1,5 tygodnia padła płyta główna. Całkowity czas bez telefonu to 16 dni mimo to, że oddałem go w autoryzowanym salonie samsunga w Magnolii.

          • Rafik

            Ale dałeś radę jest ok

        • Michał Kocenko

          huawei, zgadza sie, bedzie miesiac, jak nie dluzej. LG bedzie 3 dni.

          • Qba

            LG to 3 miesiące.

  • Piciu

    Zaraz będzie się wypalał jak u giganta na s … masakra sam mam i nigdy nie kupie oleda w smartfonie..a poza tym kupuje tel za kupę kasy to mam prawo wymagać jakości proporcjonalnej do tej ceny.. co to ma być wogóle ?! Jaja sobie robią…

    • bogymen

      Niedługo możesz nie mieć wyboru i w wyższej półce cenowej będzie do wyboru jedynie OLED/AMOLED, różnica będzie sprowadzała się jedynie do producenta owego wyświetlacza 🙂

      • Qba

        iPhone XR ma IPS

        • bogymen

          Po pierwsze czytaj ze zrozumieniem, bo słowa „Niedługo” nie użyłem przypadkiem, po drugie pisałem o górnej półce a Ty mi wyjeżdżasz z iphonem xr… :-O

        • Tomasz G.

          IPS to zbawienie dla taksiarzy, ubera i kierowców tirów.

          • Qba

            I dla zwykłych użytkowników patrząc po czasie pracy na baterii

  • Alex

    LG to jedno wielkie gówno. Niektórzy L-ubią G-ówno. A fabryka w Kobierzycach pod Wrocławiem jest tego dowodem. Wiem to z opinii pracowników,

    • Bartek

      A może Cię z tej fabryki zwolnili, bo nawet w żeby w fabryce pracować trzeba mieć rozum.
      Problemy się zdarzają…

  • SecretHope

    LOL.

  • indlvarn

    Dlatego nie powinno kupować się smartfonów tak jak np. samochodów tuż po premierze. Huawei z pewnością naprawi ten problem.

    • Bartosz G.

      jezeli to wada hardware to jak maja to naprawic? maja zaczac masowa akcje napraw? to swietnie bedzie wygladalo na poczatku sprzedazy ich flagowca…

      • indlvarn

        Wkrótce się okaże jak nie będą mogli to naprawić aktualizacją, to będą wymieniać ekrany albo je naprawiać. Note’y 7 wybuchały i jakoś Samsung dalej ma się dobrze.

        • Damian Kaczmarek

          Jak mają aktualizacją naprawić źle skelejonw ekrany.

  • regoat

    Po takim czymś to już chyba żaden producent nie kupi ekranów od LG.

    • Bartosz G.

      a od kogo maja kupic jak nie od LG? moce przerobowe fabryk sa zbyt male aby od tak mozna bylo sobie pozwolic na rezygnacje z fabryki nawet jezeli ta nie do konca robi idealnie

      • bobok

        Dokładnie. Jedynie Samsung i LG robią to na masową skalę. Samsung robi ekrany głównie dla siebie (większość modeli) i Apple (które stać na ich ekrany), czyli realnie jakieś 40% rynku telefonów. Samsung ma za dużo roboty i za wysokie ceny, więc większość firm po prostu szuka innego producenta, a że z tych dużych jest tylko LG, to raczej nikt nie ma wyboru, tylko musi brać albo to co dają, albo siedzieć dalej na IPS.

        • regoat

          Od Samsunga . Google już nie kupuje ekranow od LG po ostatnich problemach . Podejrzewam że tak samo będzie w Huawai

  • Rafik

    No to już bym nie chciał


reklama