Kilka tygodni temu informowaliśmy Was, iż Motorola zamierza zmienić swą strategię w zakresie realizacji sprzętu – nacisk ma być przeniesiony z ilości realizowanych modeli na ich innowacyjność i niepowtarzalność. Okazuje się, iż tą drogą zamierza pójść jeszcze kilka innych firm. Co nimi kieruje?
Krótko po oświadczeniu Motoroli w sprawie nowej polityki firmy, pojawiła się plotka pochodząca od redaktorów tajwańskiego serwisu DigiTimes, którzy przekonywali, iż tą samą drogą zamierzają pójść jeszcze RIM, Sony i HTC. Wszystkie wymienione firmy mają ograniczyć liczbę modeli wypuszczanych na rynek i nawiązać tym samym do strategii stosowanej przez Apple. Konkurenci amerykańskiej korporacji zamierzają ponoć wypuszczać 1-2 flagowce w roku.
Do tej pory informacje te nie były komentowane przez przedstawicieli wymienionych firm. To się jednak zmienia. Szef brytyjskiego oddziału HTC – Phil Roberson – poinformował, iż w drugim kwartale 2012 pojawią się smartfony HTC z wyższej półki, ale z każdym rokiem liczba nowych modeli będzie się zmniejszać. Po pierwsze, wynika to gorszych wyników firmy w IV kwartale 2011 roku (zysk zmniejszył się o 26%, więc strategia firmy nie może być właściwa), a po drugie, postanowiono pójść za przykładem Apple, które bije rekordy sprzedaży wprowadzając na rynek jeden smartfon w ciągu roku.
Źrodła: DigiTimes, Torg
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…