, Longform

Problemy flagowców po premierze: kompromis czy pośpiech?

Samsung Galaxy S8 / fot. gsmManiaK.pl

Samsung Galaxy S8 / fot. gsmManiaK.pl

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Uzytkownik myslacy

    Dlatego zawsze czekam z kupieniem nowego smartfona 4-5 msc po jego premierze, wtedy wychodzi najwieksze zlo i wiem czy moz a kupic czy nie czy poczekac na poprawki i dopiero kupic poprawiona wersje 🙂

  • Po

    S8plus problem z automatyczną jasnością ekranu czasami nie działa i nawet jak ręcznie przesune suwak to nie zwiększam jasnosci muszę wyłączyć automatyczną jasnosc dopiero wtedy suwak reaguje

  • Obserwator

    Niedopracowanie smartfonów i innych produktów jest tylko i wyłącznie wina producentów którzy chcą koniecznie co roku wydać nowy model produktu tj smartfona czy procesora do pc. Klienci lecą jak muchy do gówna po kolejne smartfony pomimo, że nie potrzebują nowego modelu. Ja mam raptem drugi smartfon po 3 latach. Pierwszy smartfon nadal posiadam i nie zamierzam go wyrzucić. Przyda się za jakiś czas gdy obecny się popsuje.

  • benza

    Wyścig szczurów; choroba; obłęd; kasa kasa kasa; psychoza… Instapipa – lustro – flash etc… Amen

  • WujekYahoo

    …a wystarczy tylko troszkę poczekać z zakupem swojego wymarzonego smartfona i wtedy można uniknąć podatku od nowości oraz mieć już z głowy kilka „aktualizacji”… Więc moim zdaniem klient jest sam sobie winien.

    • xyz

      klient sam sobie winień… dobre … naprawdę dobre… coraz częściej będzie się to kończyć zwrotami towarów lub pozwami .. nieważne czy kupujesz produkt w przedsprzedaży czy rok po premierze CAŁA odpowiedzialność spoczywa na producencie … my możemy wyrazić nasze niezadowolenie tylko ignorując te marki, które się tego dopuszczają (tak wiem skończy się, że od nikogo nie będzie można kupować bo niemal każdy producent zaliczył taką wtopę)
      Trzeba liczyć, że prawodawca zmieni zakres gwarancji/rękojmi producenta rozszerzając prawa kupującego wtedy może producenci zaczną zmieniać swoje podejście (zapewne kosztem ceny towaru…)

      • WujekYahoo

        Tak, klient sam sobie winien, bo gdybyśmy nie kupowali w jakiś śmiesznych przedsprzedażach to producenci nie testowali by na nas produktu. No ale skoro ważniejsze jest mieć wcześniej niż sąsiad…

  • Edi

    Do tego dochodzą restarty S8 na Snapdragonie i problemy z pamięciami S8 oraz P10.

    • FireFrost

      To z pamięciami to jest zwykłe oszustwo a nie „problem” i wynika z celowego działania korporacji na szkodę klienta w celu zaoszczędzenia na nieświadomych jeleniach

      • http://www.gsmmaniak.pl/ Aleksander Piskorz

        Może aż tak agresywnie bym tego nie określał, ale na pewno można śmiało podpiąć to pod „kompromisy”.

        • stary major

          A czy producenci informują o tym fakcie klienta w momencie zakupu stosowną informacją choćby na opakowaniu? Jeśli nie, to jak nazwać takie postępowanie?

          • Edi

            Oszustwem

        • Edi

          Jeszcze można by dodać okrojenie LG G6 z DAC i szybkiego ładowania na większości rynków

      • Alexinhio

        Dokładnie. To jest oszukiwanie klienta. Ale barany dalej będą leciały do sklepu i nic sobie z tego nie zrobią.


reklama