, Android Newsy Samsung Smartfony

Najważniejszy problem Samsunga Galaxy S8 został rozwiązany

fot. Android Police

fot. Android Police

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Tom

    Niestety mnie też to spotkało i skala tej wady jest duża – ja przed zakupem oglądałem dwie sztuki z wystawy w Saturnie w Warszawie i jedna z nich była czerwona. Swój telefon kupiłem w sklepie internetowym i niestety zonk. Natychmiast poszedłem z nim do oficjalnego serwisu Samsunga w Arkadii w Warszawie, po czym zostałem odesłany z kwitkiem. Serwisant z uśmiechem na twarzy powiedział, że problem jest znany, ale zgodnie z wytycznymi Samsunga nie uważają tego za wadę. Jedyne co mogę zrobić to podregulować kolory w ustawieniach. I wszyscy wiedzą, że to tylko oszukiwanie hardware’u za pomocą software’u, ale najwidoczniej firma Samsung uważa swoich klientów za idiotów, którzy się nie zorientują, że obniżając nasycenie koloru czerwonego (kolor i tak zostaje, ale jest jaśniejszy) jednocześnie podbijają zielony i niebieski, przez co obraz im mniej czerwony tym bardziej zielony/niebieski. Telefon za 3,5 tysiąca, flagowiec, top of the top, a taki chłam! I podejście producenta żenujące! Nigdy więcej nic nie kupię od Samsunga.

  • MarianL

    Niestety aktualizacja zgodnie z przewidywaniami nie rozwiązuje problemu. Zmniejsza poziom różu/czerwieni, ale ten nadal zostaje, a przy okazji powoduje, że ekran jest zimniejszy, a więc zmniejszając jeden problem uwidacznia inny. Co ja mam teraz zrobić, kupowałem na firmę, czyli zwrot odpada, a w serwisie Samsunga twierdzą, że różowe ekrany to ficzer, nie problem.

  • Po

    Ja aktualizacji nie mam ale problemu z wyświetlaczem też nie mam

  • red

    Śmiech mnie ogarnia. Smartfony po 3 czy 4 koła i na dzień dobry wadliwe.

  • KK73

    W mojej ocenie nie ma problemów kto nic nie robi. Zareagowali szybko a dodatkowe zapewnienie o wymianie w przypadku niezadowolenia powinno być tylko na plus dla firmy. To nie to samo co „telefon jest super tylko Wy nie umiecie go trzymać” albo „one są wodoodporne ale jak się zamoczą to reklamacji na to nie ma”. Widzę kolosalną różnicę w podejściu do klienta.

    • chaz

      po note7 nie moga sobie pewnie na takie cyrki pozwolic 🙂

  • Beaviss

    Właśnie zainstalowałem jest ok choć wcześnie również było ok, ale faktycznie dodali więcej ustawień w trybie wyswietlacza

  • Platfus

    Coraz droższe więc i problemów coraz więcej.

  • Piotr

    Ale przecież zarzekali się że nie było żadnego problemu

    • Gemini

      No nie. Twierdzili, że to problem kalibracji kolorów, a nie problem hardware więc mylisz się.


reklama