Chińska firma Huawei poinformowała, że w ciągu czterech miesięcy od premiery wprowadziła na rynek ponad 5 mln egzemplarzy flagowego phabletu Huawei Mate 9. Wiemy także, że producent rozpoczął testy Androida O dla tego modelu.
Huawei Mate 9 to udany phablet o niezłym wyglądzie i mocniej specyfikacji, który miał szansę odnieść sprzedażowy sukces. I to jak najbardziej się udało, o czym poinformowało Huawei.
Producent twierdzi, że w ciągu czterech miesięcy od premiery wprowadził na rynek 5 mln sztuk Huawei Mate 9, co oznacza 36% wzrost w porównaniu do dobrze sprzedającego się poprzednika. To całkiem niezły wynik, zwłaszcza w obliczu zauważalnie wyższej ceny (w Polsce o 400 złotych). Przy okazji potwierdzono, że Huawei P9 przekroczył próg 12 mln sprzedanych egzemplarzy. Warto pamiętać, że mówimy tutaj o ilości urządzeń dostarczonych na rynek a nie rzeczywistej sprzedaży, ale liczby te muszą być do siebie zbliżone – w końcu nikomu nie opłaca się produkować leżaków magazynowych.
Skoro o Huawei Mate 9 mowa, to wspomnę jeszcze o rozpoczęciu testów Androida O dla tego modelu. Rzecz jasna prace dopiero wystartowały i nowe oprogramowanie jest w fazie wczesnego rozwoju (jak cały Android O), ale to dobry znak i miejmy nadzieję zapowiedź stosunkowo szybkiej aktualizacji.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…