, Newsy

Samsung w 2016 roku pokazał 31 smartfonów, a jego największy rywal raptem 3

Samsung Galaxy S7 edge

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • ryża szmata kondonek

    Z tym, że te trzy są o lata świetlne lepsze od wszystkich szajsungów razem wziętych !!!
    Nie ilość, a jakość się liczy 🙂

    • Miszczu

      Oczywiscie. Trzy lata swietlne owszem, ale za szajsungiem. U szajsunga innowacja to zakrzywione ekrany, pulsometry, ladowanie indukcyjne, jasne aparaty, szybkie ladowanie. U apple innowacja to zabranie jacka. Wlasnie dlatego sa trzy lata swietlne do przodu xD I pamietaj ekrany amoled ssa. Szczegolnie te zakrzywione. Przesatana ssac dopiero na przelonie 2017/18 gdy apple wprowadzi je do swoich smartfonow i kaze zaplacic za te nowosc 7000zl. Wiadomo bo to diody organicznie (czyli ekologiczne zdrowe dla srodowiska i wgl) a nie jakies tam oledy (co to wgl znaczy? Napewno to jakis badziew). Ladowanie indukcyjne tez ssie bo po co to komu. Jakby wtyczka byla taka zla, szczegolnie taka ktora nie pasuje do macbooka (bo fuck logic). Ladowanie indukcyjne cool bedzie dopiero jak apple dorzuci to do swojego iphone anniversary ale ladowarka inducyjna do dokupienia bedzie osobno za 1499zl i bedzie ladowac iphone od 0 do 100% w superhiper szybkim czasie 5h. Dopiero rok pozniej wprowadza model ladujacy w polowe krotszym czasie ale innowacja kosztuje wiec cena wzrosnie dwukrotnie. W 2019 odkryjna tez rozszerzalnosc pamieci iphone! Nieprawdopodobna technologia tylko w modelu za 11999zl. Generalnie samsung moze sie schowac. Zaraz wywale swojego s7 edge bo przy iphone 7 wyglada jak telefon z poprzedniej epoki

      • Brudny Harry

        Nic dodać, nic ująć. Brawo! 👍


reklama