Serce i Rozum przeszli na emeryturę i już nigdy nie zaoferują Ci internetu, a także pakietu FunPack — usług dostępnych w Orange Polska.
Serce i Rozum to dwie najbardziej rozpoznawalne maskotki. Bawiły nas jeszcze za czasów Telekomunikacji Polskiej, później stały się twarzami kampanii Orange Polska. Zawsze miały do powiedzenia coś śmiesznego, a przy tym reklamowały ofertę operatorską. Jednak wszystko, co dobre kiedyś musi się skończyć.
Jak wynika z informacji przekazanych przez serwis wirtualnemedia, wprowadzenie nowej oferty Orange Love (łączy usługę internetu z usługami telewizyjnymi i komórkowymi), spowodowało start nowej kampanii reklamowej, w której zabrakło miejsca dla naszych bohaterów – Serca i Rozumu.
Jest to spowodowane nową strategią marketingową Orange Polska, a także wyeksploatowaniem Serca i Rozumu — tak wyjaśnia Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.
Coś jednak wisiało w powietrzu i można było się tego spodziewać, gdyż ostatnia reklama z Sercem i Rozumiem w rolach głównych, została wyemitowana siedem miesięcy temu i dotyczyła internetu światłowodowego.
Warto jeszcze wspomnieć, że w 2011 roku Orange Polska, Publicis i MEC za serię reklam z naszymi bohaterami otrzymały Grand Prix w konkursie Effie Awards.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Akcje promocyjne Black Friday od zawsze wzbudzały emocje. I prawidłowo, gdyż nie zawsze czarnopiątkowe "okazje"…
Ogromna awaria Cloudflare sparaliżowała tysiące stron i aplikacji. Początkowo podejrzewano potężny atak DDoS, ale rzeczywista…
Najważniejsze usługi zostaną tymczasowo wyłączone. Bank ING nie pozostawia złudzeń, że klienci, którzy odpowiednio się…
realme szykuje kolejną odsłonę swojej popularnej serii średniaków. Nowy realme 16 Pro może zadebiutować już…
Orange się nie zatrzymuje i oferuje naprawdę sporo przecenionych smartfonów z okazji Black Friday. Jednym…
Pisaliśmy Wam o tym już kilkukrotnie, ale GOG to jedna z najlepszych platform organizująca promocje…