Serce i Rozum przeszli na emeryturę i już nigdy nie zaoferują Ci internetu, a także pakietu FunPack — usług dostępnych w Orange Polska.
Serce i Rozum to dwie najbardziej rozpoznawalne maskotki. Bawiły nas jeszcze za czasów Telekomunikacji Polskiej, później stały się twarzami kampanii Orange Polska. Zawsze miały do powiedzenia coś śmiesznego, a przy tym reklamowały ofertę operatorską. Jednak wszystko, co dobre kiedyś musi się skończyć.
Jak wynika z informacji przekazanych przez serwis wirtualnemedia, wprowadzenie nowej oferty Orange Love (łączy usługę internetu z usługami telewizyjnymi i komórkowymi), spowodowało start nowej kampanii reklamowej, w której zabrakło miejsca dla naszych bohaterów – Serca i Rozumu.
Jest to spowodowane nową strategią marketingową Orange Polska, a także wyeksploatowaniem Serca i Rozumu — tak wyjaśnia Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.
Coś jednak wisiało w powietrzu i można było się tego spodziewać, gdyż ostatnia reklama z Sercem i Rozumiem w rolach głównych, została wyemitowana siedem miesięcy temu i dotyczyła internetu światłowodowego.
Warto jeszcze wspomnieć, że w 2011 roku Orange Polska, Publicis i MEC za serię reklam z naszymi bohaterami otrzymały Grand Prix w konkursie Effie Awards.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…