, Newsy Orange Samsung

Orange: Samsung Galaxy Note 7 w przedsprzedaży

Samsung Galaxy Note 7 - Orange

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Cwirek

    Juz wcześniej jeden kolega wszystko powiedzial. „powinni dać skaner odbytu i cena 5000 PLN”

  • http://twitter.com/kakagonzalez1 Marcin Kaczmarczyk (@kakagonzalez1)

    Jeśli chodzi o ofertę samego SMART planu, to to samu (no dobra – bez roaimngu) jest w orange na kartę za 40 PLN. 165 zeta miesięcznie za telefon, czyli, w przeciągu dwóch lat 3959.76 PLN. Bez opłaty początkowej 1199. To już kupić ten pakiet na kartę, a telefon spłacać w Providencie się chyba bardziej opyli -_-
    Chociaż, jeśli ktoś ma co miesiąc wypad zagranicę i jest w stanie wykorzystać te minuty i MB w Roamingu, to (względem innych ofert pomarańczy) oferta zaczyna mieć sens. Ale wtedy.

  • Wiesiorowerzysta

    Co nie zmienia faktu, że cena rynkowa,ktora zresztą w niedługim czasie zacznie maleć, to około 3800 pln, gdzie radykalnie zmienia sie stosunek zarobków do ceny urządzenia, poza tym kupując na wolnym rynku, telefon jest wolny od śmieci operatora, a niekoniecznie chcę być uwiązany dwuletnią umową z siecią, nieistotne którą. A w kwestii zarobków, jeszcze długo będziemy gonić inne kraje unii.

  • Pit

    Cena jak z rynku niemieckiego, tylko tu Polska i zarobki nieco gorsze. Oferta niszowa poprostu. Ale wolny rynek i dobrze ze jest wybor.

  • Wiesiorowerzysta

    FireFrost, prosty rachunek: płacisz na start 1199 peelenów, do tego 134,99 razy 24 miesiące abo, plus 24 razy siedem dyszek rat za urządzenie, co w sumie daje nam cenę za Note 7 od Orange: 6118,76. Nie daj Boże, do tego ich syfiasty brand. Masakra.

    • Pit

      6118 pln zarabiasz ok 3000 pln oferta nie dla Ciebie. Samsung jest globalny. I analogiczna sytuacja w niemczech – ok 1500 € zarabiasz ok 2000 €….

  • Niko

    Spoko czyli całość opłat ponad 6 tyś wyjdzie po opłaceniu całego abonamentu trzeba mieć nie równo żeby dać się tak naciągnąć na taki abonament, lepiej go kupić na wolnym rynku i dokupić abonament do tego wyjdzie sporo taniej

  • FireFrost

    Podurnieli, jakby zliczyć ten abo na 24mce to wychodzi prawie 90 zł za usługi na miesiąc

    • And

      90 zł ale weź pod uwagę ze to abo rodzinny z 3ma numerami

  • And

    Cena przyzwoita ok 2840zł w ciągu 2ch lat pod warunkiem że ktoś potrzebuje abo w wysokości 135 zł.

    • FireFrost

      Ale to jest 135i już czy 135 + 70 zł raty??

      • Odpowiednik

        Umiesz czytać?


reklama