Swego czasu z nieukrywaną satysfakcją przytaczałem, jak dziennikarze Techtree.com pokazali co tak naprawdę oznacza: „Twice as fast”. Takim to sloganem Apple reklamuje swój iPhone 3G. Ale już NIE wszędzie, ponieważ w Wlk. Brytanii reklama została zakazana.
Okazuje się, że nie wszyscy zapoznali się z porównaniem przygotowanym przez Techtree, ponieważ brytyjski urząd Advertising Standard Authority (ASA) odnotował 17 skarg na filmik Apple. Użytkownicy uważali, że reklama celowo wprowadziła ich w błąd sugerując, że strony internetowe w iPhonie 3G ładują się w ciągu sekundy.
Apple z kolei odpierał zarzuty twierdząc, że hasło: „Twice as fast” odnosiło się do porównania pomiędzy iPhonem 2G i 3G. Cóż, niewątpliwie poprzedni iPhone był jeszcze wolniejszy.
Dla przypomnienia wszystkim niedowiarkom i ewentualnym osobom, które mogłyby poczuć się wprowadzone w błąd, przytaczamy ponownie filmik przygotowany przez Techtree:
źródło: PC world
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…
Jeden z najciekawszych głośników do 500 złotych doczekał się w Polsce przyjaznej przeceny. Niejaki Soundcore…
Akcje promocyjne Black Friday od zawsze wzbudzały emocje. I prawidłowo, gdyż nie zawsze czarnopiątkowe "okazje"…
Ogromna awaria Cloudflare sparaliżowała tysiące stron i aplikacji. Początkowo podejrzewano potężny atak DDoS, ale rzeczywista…
Najważniejsze usługi zostaną tymczasowo wyłączone. Bank ING nie pozostawia złudzeń, że klienci, którzy odpowiednio się…
realme szykuje kolejną odsłonę swojej popularnej serii średniaków. Nowy realme 16 Pro może zadebiutować już…