Huawei Polska wprowadza przyjazną i wygodną gwarancyjną usługę serwisową w systemie door-to-door.
Najnowszy standard w firmie Huawei początkowo obejmować będzie swoim zakresem smartfony Huawei P8 i Huawei P8 lite, a w ciągu najbliższych kilku miesięcy rozszerzony zostanie o kolejne modele urządzeń z portfolio producenta.
W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.
Wprowadzenie usługi gwarancyjnej w systemie door-to-door to kolejny krok w celu podnoszenia standardów obsługi klienta. Warto przypomnieć, że Huawei P8 na polskim rynku został objęty specjalną, rozszerzoną gwarancją „2+1” (3-letnia gwarancja). Ponadto producent objął urządzenie 3-miesięcznym okresem ochrony na uszkodzenia mechaniczne (z wyjątkiem zalania).
Wprowadzenie systemu gwarancyjnego door-to-door to bardzo dobre rozwiązanie w przypadku tej firmy. Przynajmniej klient będzie miał pewność, że smartfon trafi do odpowiedniego punktu serwisowego i skróci się czas oczekiwania na naprawę oraz zwrot towaru. Szkoda tylko, że wraz z nowym standardem nie zostanie podwyższona jakość świadczonych usług (kompetencje serwisantów).
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…
Jeden z najciekawszych głośników do 500 złotych doczekał się w Polsce przyjaznej przeceny. Niejaki Soundcore…
Akcje promocyjne Black Friday od zawsze wzbudzały emocje. I prawidłowo, gdyż nie zawsze czarnopiątkowe "okazje"…
Ogromna awaria Cloudflare sparaliżowała tysiące stron i aplikacji. Początkowo podejrzewano potężny atak DDoS, ale rzeczywista…
Najważniejsze usługi zostaną tymczasowo wyłączone. Bank ING nie pozostawia złudzeń, że klienci, którzy odpowiednio się…
realme szykuje kolejną odsłonę swojej popularnej serii średniaków. Nowy realme 16 Pro może zadebiutować już…