Huawei Polska wprowadza przyjazną i wygodną gwarancyjną usługę serwisową w systemie door-to-door.
Najnowszy standard w firmie Huawei początkowo obejmować będzie swoim zakresem smartfony Huawei P8 i Huawei P8 lite, a w ciągu najbliższych kilku miesięcy rozszerzony zostanie o kolejne modele urządzeń z portfolio producenta.
W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.
Wprowadzenie usługi gwarancyjnej w systemie door-to-door to kolejny krok w celu podnoszenia standardów obsługi klienta. Warto przypomnieć, że Huawei P8 na polskim rynku został objęty specjalną, rozszerzoną gwarancją „2+1” (3-letnia gwarancja). Ponadto producent objął urządzenie 3-miesięcznym okresem ochrony na uszkodzenia mechaniczne (z wyjątkiem zalania).
Wprowadzenie systemu gwarancyjnego door-to-door to bardzo dobre rozwiązanie w przypadku tej firmy. Przynajmniej klient będzie miał pewność, że smartfon trafi do odpowiedniego punktu serwisowego i skróci się czas oczekiwania na naprawę oraz zwrot towaru. Szkoda tylko, że wraz z nowym standardem nie zostanie podwyższona jakość świadczonych usług (kompetencje serwisantów).
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Polski hit Techlandu, a mianowicie Dying Light objęty został sympatyczną promocją na platformie Steam. W…
Fairphone 6 to smartfon na lata. Długoletnie wsparcie aktualizacyjne producenta wraz z modułową konstrukcją docenią…
Strategia turowa z bardzo znanego uniwersum trafiła na fenomenalną promocję. Teraz każdy z Was doda…
OPPO szykuje swojego średniaka, który stanie naprzeciwko POCO F7. Do debiutu przygotuje się bowiem OPPO…
OnePlus Pad 3 to jeden z najciekawszych tabletów z Androidem ostatnich miesięcy. Świetny ekran, solidna…
Huawei Pura80 Ultra na żywo imponuje przesuwnym mechanizmem aparatu ze zmiennym zoomem. Czegoś takiego w…