Huawei Polska wprowadza przyjazną i wygodną gwarancyjną usługę serwisową w systemie door-to-door.
Najnowszy standard w firmie Huawei początkowo obejmować będzie swoim zakresem smartfony Huawei P8 i Huawei P8 lite, a w ciągu najbliższych kilku miesięcy rozszerzony zostanie o kolejne modele urządzeń z portfolio producenta.
W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.
Wprowadzenie usługi gwarancyjnej w systemie door-to-door to kolejny krok w celu podnoszenia standardów obsługi klienta. Warto przypomnieć, że Huawei P8 na polskim rynku został objęty specjalną, rozszerzoną gwarancją „2+1” (3-letnia gwarancja). Ponadto producent objął urządzenie 3-miesięcznym okresem ochrony na uszkodzenia mechaniczne (z wyjątkiem zalania).
Wprowadzenie systemu gwarancyjnego door-to-door to bardzo dobre rozwiązanie w przypadku tej firmy. Przynajmniej klient będzie miał pewność, że smartfon trafi do odpowiedniego punktu serwisowego i skróci się czas oczekiwania na naprawę oraz zwrot towaru. Szkoda tylko, że wraz z nowym standardem nie zostanie podwyższona jakość świadczonych usług (kompetencje serwisantów).
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…