Od 2011 roku, Samsung prezentował modele z serii Galaxy Note zawsze na targach IFA odbywających się we wrześniu. W tym roku koreański producent może rozważyć wcześniejszą premierę nowego flagowca tak, aby uniknąć wyrównanej walki z serią smartfonów od Apple.
W zeszłym roku, Apple ogłosiło iPhone’a 6 Plus dosłownie kilka dni po premierze Galaxy Note 4, stwarzając sobie tym samym sporą przewagę. Wydaje się jednak, że Samsung będzie chciał w tym roku uniknąć podobnej sytuacji.
Przyśpieszony cykl wydawniczy daje Samsungowi czas aby zbudować dobrą reklamę i marketing wokół swojego najnowszego urządzenia. Koreańczycy potrzebują obecnie Note’a 5 aby móc spokojnie świętować sukces i celebrować kolejne przychody wpływające z działalności mobilnej. Taka sytuacja pomogłaby im również skutecznie odwrócić losy walki z Apple w drugiej połowie bieżącego roku.
Pytanie jest tylko jedno. Czy ten pośpiech wyjdzie samemu urządzeniu na dobre?
źródło: Wall Street Journal
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…
Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…
Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…