Od 2011 roku, Samsung prezentował modele z serii Galaxy Note zawsze na targach IFA odbywających się we wrześniu. W tym roku koreański producent może rozważyć wcześniejszą premierę nowego flagowca tak, aby uniknąć wyrównanej walki z serią smartfonów od Apple.
W zeszłym roku, Apple ogłosiło iPhone’a 6 Plus dosłownie kilka dni po premierze Galaxy Note 4, stwarzając sobie tym samym sporą przewagę. Wydaje się jednak, że Samsung będzie chciał w tym roku uniknąć podobnej sytuacji.
Przyśpieszony cykl wydawniczy daje Samsungowi czas aby zbudować dobrą reklamę i marketing wokół swojego najnowszego urządzenia. Koreańczycy potrzebują obecnie Note’a 5 aby móc spokojnie świętować sukces i celebrować kolejne przychody wpływające z działalności mobilnej. Taka sytuacja pomogłaby im również skutecznie odwrócić losy walki z Apple w drugiej połowie bieżącego roku.
Pytanie jest tylko jedno. Czy ten pośpiech wyjdzie samemu urządzeniu na dobre?
źródło: Wall Street Journal
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…