Ostatnio popularny „SE” nie przestaje mnie zadziwiać. Firma nauczyła się już, że software jest w komórkach tak samo ważny jak hardware, ba – mało tego – w swoje najnowsze telefony włożyła dobrą technikę (jednak z ocenami końcowymi jeszcze poczekam 😉 ), a teraz uruchamia swój własny kanał w Markecie. Nieźle.
Uruchamiając autorski kanał, Sony Ericsson stał się pierwszym producentem komórek, który rozpoczął podbój tego jeszcze dziewiczego segmentu rynku. Na swoim blogu, przedstawiciele firmy przedstawiają także szczegółowo listę celów, jakim ten kanał ma służyć. Znajdziemy tu następujące rzeczy:
Autor notki na blogu firmy, Rikard Skokberg, krótko podsumowuje całość:
Jestem pewien, że istnieje wiele sposobów abyśmy mogli użyć tego kanału w przyszłości, więc jeśli masz jakieś pomysły lub sugestie, które Twoim zdaniem powinniśmy wdrożyć, zostaw nam wiadomość w komentarzach.
Przyznaję, idea jest ciekawa i z całą pewnością daje firmie duże możliwości. Chętnie za kilka miesięcy zobaczę, jak rozwija się autorski kanał Sony Ericssona, oby firma posłuchała swoich użytkowników i na każdym kroku ułatwiała zarówno developerom, jak i zwykłym posiadaczom ich komórek korzystanie z tej innowacji.
źródło: blog SE, phandroid
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…
Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…
Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…