Ostatnio popularny „SE” nie przestaje mnie zadziwiać. Firma nauczyła się już, że software jest w komórkach tak samo ważny jak hardware, ba – mało tego – w swoje najnowsze telefony włożyła dobrą technikę (jednak z ocenami końcowymi jeszcze poczekam 😉 ), a teraz uruchamia swój własny kanał w Markecie. Nieźle.
Uruchamiając autorski kanał, Sony Ericsson stał się pierwszym producentem komórek, który rozpoczął podbój tego jeszcze dziewiczego segmentu rynku. Na swoim blogu, przedstawiciele firmy przedstawiają także szczegółowo listę celów, jakim ten kanał ma służyć. Znajdziemy tu następujące rzeczy:
- wprowadzenie systemu rekomendacji, który pomoże Wam wybrać najlepsze gry i aplikacje na Androida
- zapewnienie prostego dostępu do autorskich rozwiązań Sony Ericsson’a, takich jak Timescape, pluginy i inne
- Co jakiś czas będą pojawiały się także ekskluzywne promocje gier i aplikacji, dostępne tylko dla posiadaczy komórek szwedzko-japońskiego giganta
- pomoc dla developerów współpracujących z SE
Autor notki na blogu firmy, Rikard Skokberg, krótko podsumowuje całość:
Jestem pewien, że istnieje wiele sposobów abyśmy mogli użyć tego kanału w przyszłości, więc jeśli masz jakieś pomysły lub sugestie, które Twoim zdaniem powinniśmy wdrożyć, zostaw nam wiadomość w komentarzach.
Przyznaję, idea jest ciekawa i z całą pewnością daje firmie duże możliwości. Chętnie za kilka miesięcy zobaczę, jak rozwija się autorski kanał Sony Ericssona, oby firma posłuchała swoich użytkowników i na każdym kroku ułatwiała zarówno developerom, jak i zwykłym posiadaczom ich komórek korzystanie z tej innowacji.
źródło: blog SE, phandroid
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.