Na łamach gsmmaniaKa mogliście przeczytać o bardzo dobrych wynikach LG w 2014 roku. Odniesienie sukcesu wzbudziło apetyt firmy, która na ten rok ma jeszcze większe aspiracje.
W ubiegłym roku LG sprzedało blisko 7 milionów swoich flagowych modeli G3 (nasz maniaKalny test G3), według oficjalnych prognoz firmy, jego sukcesor ma sprzedać się w ilości 10 milionów egzemplarzy. Oczywiście jest to jedyne pobożne życzenie – to od użytkowników zależy czy uda się osiągnąć taki wynik.
Firma zamierza zastosować rozbudowaną reklamę urządzenia w Europie, Stanach Zjednoczonych i Korei. Władze LG uważają, że zaimplementowanie czytnika linii papilarnych znacznie podwyższy atrakcyjność nowego modelu i dzięki temu operatorzy i konsumenci będą chętnie po niego sięgać. Pamiętajmy, że konkurencja w tym roku nie śpi – Samsung ma swojego Galaxy S6 Edge, HTC produkuje One M9, a już niebawem powinniśmy poznać iPhona 6S.
Póki co, pozostaje nam jedynie czekać na oficjalną prezentację LG G4, która ma odbyć się już wiosną i jeżeli zainteresowanie będzie odpowiednio wysokie to może uda się nawet przebić prognozy.
źródło: gsmarena
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…