Na co najbardziej narzekają użytkownicy smartfonów? Oczywiście na baterię. Samsung doskonale o tym wie i przygotował nową reklamę, w której podkreślone są zalety technologii Ultra Power Saving Mode.
Reklamy porównawcze w ostatnich latach są bardzo modne i skuteczne, więc nie dziwie się, że Samsung zamierza z tego skorzystać. Tym bardziej, że faktycznie ma powód do wyższości smartfona Galaxy S5 nad produktami iPhone. W najnowszym spocie reklamowym możecie zobaczyć, że użytkownicy iPhone za każdym razem, w obojętnie jakim miejscu, zawsze zasiadają przy gniazdku sieciowym, aby od razu podłączyć sprzęt do ładowania. Oczywiście posiadacze Samsunga Galaxy S5 w tym czasie bawią się swoim smartfonem. Wszystko jest zasługą nowej technologii, która została wprowadzona w tym urządzeniu. Rozwiązanie Ultra Power Saving Mode pozwala na pracę smartfona jeszcze przez około dobę, przy 10 proc. pojemności akumulatora. Ciekawi mnie, jak to wyjdzie w praktyce. Niemniej jednak reklama może się podobać, prawda?
Aktualizacja:
Teraz, gdy chcemy odpalić film, to pojawia się informacja, że jest to film prywatny. Czyżby Apple nie było zadowolone z takiego porównania i prawnicy giganta z Cupertino wystosowali odpowiednie pisma? W sumie Samsung już swój efekt osiągnął – media o tym napisały, użytkownicy się dowiedzieli, a teraz ludzie sami się będą zastanawiać, czy za usunięciem reklamy nie stoi samo Apple… 😉
źródło: własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…
Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…
Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…
Jeden z najciekawszych głośników do 500 złotych doczekał się w Polsce przyjaznej przeceny. Niejaki Soundcore…
Akcje promocyjne Black Friday od zawsze wzbudzały emocje. I prawidłowo, gdyż nie zawsze czarnopiątkowe "okazje"…