Na co najbardziej narzekają użytkownicy smartfonów? Oczywiście na baterię. Samsung doskonale o tym wie i przygotował nową reklamę, w której podkreślone są zalety technologii Ultra Power Saving Mode.
Reklamy porównawcze w ostatnich latach są bardzo modne i skuteczne, więc nie dziwie się, że Samsung zamierza z tego skorzystać. Tym bardziej, że faktycznie ma powód do wyższości smartfona Galaxy S5 nad produktami iPhone. W najnowszym spocie reklamowym możecie zobaczyć, że użytkownicy iPhone za każdym razem, w obojętnie jakim miejscu, zawsze zasiadają przy gniazdku sieciowym, aby od razu podłączyć sprzęt do ładowania. Oczywiście posiadacze Samsunga Galaxy S5 w tym czasie bawią się swoim smartfonem. Wszystko jest zasługą nowej technologii, która została wprowadzona w tym urządzeniu. Rozwiązanie Ultra Power Saving Mode pozwala na pracę smartfona jeszcze przez około dobę, przy 10 proc. pojemności akumulatora. Ciekawi mnie, jak to wyjdzie w praktyce. Niemniej jednak reklama może się podobać, prawda?
Aktualizacja:
Teraz, gdy chcemy odpalić film, to pojawia się informacja, że jest to film prywatny. Czyżby Apple nie było zadowolone z takiego porównania i prawnicy giganta z Cupertino wystosowali odpowiednie pisma? W sumie Samsung już swój efekt osiągnął – media o tym napisały, użytkownicy się dowiedzieli, a teraz ludzie sami się będą zastanawiać, czy za usunięciem reklamy nie stoi samo Apple… 😉
źródło: własne
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.