Niedawno opisaliśmy problem związany z iMessage, który doprowadził do tego, że firma Apple została pozwana przez swojego użytkownika. Po kilku dniach od tego wydarzenia jeden z pracowników jabłkowego koncernu oznajmia, że Apple podjął kroki w celu naprawienia swojego komunikatora.
Na łamach 9to5mac możemy znaleźć słowa Iny Fried związanej z AppleCare, która mówi:
Ostatnio naprawiliśmy błąd związany z iMessage po stronie serwerów, a w kolejnej aktualizacji oprogramowania pojawią się dodatkowe poprawki. Użytkownikom, którzy wciąż doświadczają problemów z iMessage, polecamy się skontaktować z AppleCare.
Problem z iMessage – wewnętrznym komunikatorem systemu iOS – polega na tym, że użytkownicy, którzy wcześniej korzystali z tej usługi, po uruchomieniu karty SIM w innym urządzeniu (nie działającym pod kontrolą iOS-a) mają problem z odbieraniem wysyanych do nich SMS-ów, ponieważ urządzenia nadawców wciąż widzą odbiorcę jak użytkownika iMessage, przez co wiadomości „giną”. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.
źródło: 9to5mac
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zapraszam do przeglądu najważniejszych informacji ze świata smartfonów i nie tylko w serii "Zima o…
Samsung Galaxy S23 może być uważany za ideał opłacalnego telefonu dla wielu ManiaKów. Ma bowiem…
Masz dość reklam na YouTube? Szykuj się na ich podwójną porcję – teraz Google dołoży…
Infinix GT 20 Pro to niedrogi telefon stworzony z myślą o graczach, który sprawdzi się…
Szukasz smartfona na lata? W takim razie dobrze trafiłeś. Przygotowałem zestawienie kilku telefonów, które oferują…
Xiaomi 11T Pro to ex-flagowiec Xiaomi, który dostępny jest teraz w Polsce za mniej niż…