Niedawno opisaliśmy problem związany z iMessage, który doprowadził do tego, że firma Apple została pozwana przez swojego użytkownika. Po kilku dniach od tego wydarzenia jeden z pracowników jabłkowego koncernu oznajmia, że Apple podjął kroki w celu naprawienia swojego komunikatora.
Na łamach 9to5mac możemy znaleźć słowa Iny Fried związanej z AppleCare, która mówi:
Ostatnio naprawiliśmy błąd związany z iMessage po stronie serwerów, a w kolejnej aktualizacji oprogramowania pojawią się dodatkowe poprawki. Użytkownikom, którzy wciąż doświadczają problemów z iMessage, polecamy się skontaktować z AppleCare.
Problem z iMessage – wewnętrznym komunikatorem systemu iOS – polega na tym, że użytkownicy, którzy wcześniej korzystali z tej usługi, po uruchomieniu karty SIM w innym urządzeniu (nie działającym pod kontrolą iOS-a) mają problem z odbieraniem wysyanych do nich SMS-ów, ponieważ urządzenia nadawców wciąż widzą odbiorcę jak użytkownika iMessage, przez co wiadomości „giną”. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.
źródło: 9to5mac
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…