, Huawei Longform Newsy

Huawei ma spore ambicje. Czas je zaspokoić

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Jakub

    dużo ma się wydarzyć: rozwój wp (wprowadzenie 8.1 w kwietniu, 9.0 w Listopadzie, przejęcie Nokii przez MS więc teoretycznie lepsze fony od MS); wejście na rynek Tizen;, rozwój Fire Fox OS, wprowadzenie serii walkman od Sony z dobrymi głośnikami (który Sony już dawno zapowiadał) i pewnie wiele innych rzeczy

  • http://www.gsmManiaK.pl Maciej Sikorski

    I wszystko byłoby spoko, gdybyś nie mylił dwóch rzeczy 😉 Ty piszesz o innowacyjności, a ja o biznesie. Innowacyjność może i wypala się na niektórych płaszczyznach, ale rynek rośnie i to bardzo dynamicznie. Do „osmartfonowania” jest jeszcze kilka miliardów ludzi. A potem czeka nas wymiana tego sprzętu na nowszy.

    Spokojnie, będziemy mieli o czym pisać nawet bez kolejnej rewolucji 😉

    • Kobian

      „I wszystko byłoby spoko, gdybyś nie mylił dwóch rzeczy ;). Ty piszesz o innowacyjności, a ja o biznesie.”

      Miałem nie odpisywać na takie dictum :), ale że mało komentujących, to pozwolę sobie napisać, że : dzisiaj biznes == innowacyjność. Zerknij na inny portal, gdzie podano liczby wskazujące na to, że Samsung „zaczyna już się nudzić użytkownikom m.in. w Europie i Chinach”.

      To „osmartfowanie” pozostałej reszty ludzkości, o którym piszesz, to nie jest już żaden biznes. To jest grupa docelowa, która będzie kupować jedynie najtańsze telefony. I wiedz, że tej grupie docelowej nic więcej nie jest do szczęścia potrzebne. Jest im wszystko jedno czy kupią Androida, Wp, Tizena, Salfish’a, Jolę, czy jeszcze inne badziewie … Byle było tanie. Nie są również skorzy do częstej wymiany sprzętu, jak sugerujesz.

      Stagnacja i idąca za nią wegetacja rynku zbliża się wielkimi krokami.
      Nie będziecie mieli o czym pisać 🙂

  • Kobian

    „branża mobilna stanowi przyszłość i szansę na zyski przez dobrych kilka lat”

    No niestety … to jest tylko pobożne życzenie …

    Oznaki wypalania się również tej branży widać od co najmniej półtora roku.
    Wieje nudą i brakiem pomysłów, bo w gruncie rzeczy nic ciekawego nie da
    się już w smartfonach wymyślić. Producenci gonią w piętkę. Żadne nowe
    mobilne systemy operacyjne nic już nie wnoszą nowego.

    W tabletach również jest kompletny zastój. Ani Android ani Windows nie zrobiły
    z nich profesjonalnych narzędzi do pracy. Nadal są to jedynie zabawki i takimi
    już pozostaną.

    Huawei robi całkiem niezłe smartfony. Sam używam jednego z nich, ale inne
    firmy robią zwykle nie gorsze telefony, a czasem nawet lepsze. Dlatego firma
    nie będzie drugim Samsungiem, a Samsung w perespektywie pięciu lat i tak
    zostanie sprowadzony „do parteru.”

    Jeśli producenci nie wymyślą czegoś nowego, to niedługo nie będziecie mieli
    o czym pisać. Będą jedynie powstawały takie „pseudonaukowe analizy”, które
    nic nie wnoszą, jak ten powyższy tekst.

  • WujekYahoo

    Bardzo ważną role odgrywa marketing,reklama,widać to zresztą po samsungu. Ludzie łykają Galaxy jak świeże bułeczki. Znajomy chciał S3, więc zamówił przez BOK Plusa. Baba wcisła mu Ace3 a on się zgodził bo ją źle zrozumiał , ale się cieszył ze ma estrójke za grosze. Kurier przywiózł,wielkie rozczarowanie ale nie wymienił bo na S3 go nie stać. Ale miałem z niego ubaw.
    Tak czy siak jeden Szajsung sprzedany więcej. Producent bardzo dużo zyskuje na dobrej linii flagowców , co ten przykład udowadnia.


reklama