Samsung, firma, która wciąż nie ma skutecznego sposobu na walkę z konkurencją, znowu się ośmieszyła. Tajwańska organizacja Fair Trade Commision nałożyła na południowokoreański koncern karę w wysokości 340 000 dol. za publikowanie w Sieci fałszywych opinii o produktach konkurencji.
Wszystko zaczęło się of firmy HTC, która w kwietniu br. złożyła w tej sprawie skargę na Samsunga, podając się jako ofiarę antykonkurencyjnej kampanii. Po czasie jednak udowodniono Samsungowi, że ten zatrudnił „sporą liczbę ludzi” do publikowania na pewnym forum pozytywnych opinii na temat swoich urządzeń, a tym samym krytykowania konkurencji. W rezultacie nałożono na Samsunga karę w wysokości 340 000 dolarów oraz po 100 000 dolarów na firmy marketingowe wynajęte przez giganta do swoich niecnych procederów.
Wydawać by się mogło, że agresywne kampanie reklamowe to wszystko czego można by się spodziewać po Samsungu względem konkurencji. A tu się okazuje, że mimo swojego ogromu, koncern poczuł się niepewnie do tego stopnia, że aż potrzebował zatrudnić ludzi do pisania pochlebnych opinii na jego temat w Internecie.
źródło: The Register
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…
Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…
Pierwszy składany iPhone od Apple to urządzenie, na które fani czekają od lat. Choć premiera…