Samsung, firma, która wciąż nie ma skutecznego sposobu na walkę z konkurencją, znowu się ośmieszyła. Tajwańska organizacja Fair Trade Commision nałożyła na południowokoreański koncern karę w wysokości 340 000 dol. za publikowanie w Sieci fałszywych opinii o produktach konkurencji.
Wszystko zaczęło się of firmy HTC, która w kwietniu br. złożyła w tej sprawie skargę na Samsunga, podając się jako ofiarę antykonkurencyjnej kampanii. Po czasie jednak udowodniono Samsungowi, że ten zatrudnił „sporą liczbę ludzi” do publikowania na pewnym forum pozytywnych opinii na temat swoich urządzeń, a tym samym krytykowania konkurencji. W rezultacie nałożono na Samsunga karę w wysokości 340 000 dolarów oraz po 100 000 dolarów na firmy marketingowe wynajęte przez giganta do swoich niecnych procederów.
Wydawać by się mogło, że agresywne kampanie reklamowe to wszystko czego można by się spodziewać po Samsungu względem konkurencji. A tu się okazuje, że mimo swojego ogromu, koncern poczuł się niepewnie do tego stopnia, że aż potrzebował zatrudnić ludzi do pisania pochlebnych opinii na jego temat w Internecie.
źródło: The Register
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…