W świecie nowych technologii jedną z bardzo popularnych form reklamy jest porównanie swoich produktów z tym, co oferuje konkurencja. Na taki krok zdecydowało się również LG, ale tym razem nie rozwiesza nigdzie wielkich banerów, a uderza prosto do użytkowników urządzeń konkurencyjnych firm i to bardzo trafnie.
LG zdecydowało się na wyświetlanie reklam użytkownikom konkretnych modeli telefonów. Ludzie korzystający z Samsunga zobaczą pytanie: „Czekasz aż Twój Galaxy wszystko załaduje?„. Odnosi się to oczywiście to procesora, który w G2 jest o 20% szybszy niż w S4, jak podaje sama firma. Jeśli macie iPhone to możecie liczyć na pytanie: „Ciężko to przeczytać na Twoim iPhone?” co oczywiście nawiązuje do dużo mniejszego ekranu. Ostatnim z konkurentów Koreańczyków, którzy doczekali się spersonalizowanej reklamy jest HTC. Użytkownikom One pokaże się wiadomość: „Zmęczony ładowaniem swojego HTC One?„. LG podaje, że bateria w ich smartfonie starsza na 30% dłuższe działanie.
Co sądzicie o takim sposobie reklamy? Jest on zabawny oraz spersonalizowany i uderza w najbardziej denerwujące elementy używanych telefonów. W moich oczach Koreańczycy zyskali i muszę przyjrzeć się bliżej LG G2 przy zmianie telefonu.
Źródło: businessinsider.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Infinix NOTE 40 Pro to jeden z najlepszych telefonów do 1500 złotych. W tym popularnym…
Zdetronizowany król telefonów z Androidem powraca. Na horyzoncie pojawił się HTC U24 Pro: nowy telefon…
HUAWEI Watch 4 Pro Space Exploration Edition niebawem trafi do Europy! Limitowana edycja jednego z…
Sony Xperia 10 VI zdradza kolejne szczegóły specyfikacji przed premierą. Termin prezentacji smartfona ujrzał już…
OnePlus 11 to znakomity smartfon, dlatego sam go wybrałem. Teraz i Ty możesz go kupić,…
Tani flagowiec vivo X100s przed premierą wyjawił wydajność. Wygląda na to, że będzie to jeden…