W świecie nowych technologii jedną z bardzo popularnych form reklamy jest porównanie swoich produktów z tym, co oferuje konkurencja. Na taki krok zdecydowało się również LG, ale tym razem nie rozwiesza nigdzie wielkich banerów, a uderza prosto do użytkowników urządzeń konkurencyjnych firm i to bardzo trafnie.
LG zdecydowało się na wyświetlanie reklam użytkownikom konkretnych modeli telefonów. Ludzie korzystający z Samsunga zobaczą pytanie: „Czekasz aż Twój Galaxy wszystko załaduje?„. Odnosi się to oczywiście to procesora, który w G2 jest o 20% szybszy niż w S4, jak podaje sama firma. Jeśli macie iPhone to możecie liczyć na pytanie: „Ciężko to przeczytać na Twoim iPhone?” co oczywiście nawiązuje do dużo mniejszego ekranu. Ostatnim z konkurentów Koreańczyków, którzy doczekali się spersonalizowanej reklamy jest HTC. Użytkownikom One pokaże się wiadomość: „Zmęczony ładowaniem swojego HTC One?„. LG podaje, że bateria w ich smartfonie starsza na 30% dłuższe działanie.
Co sądzicie o takim sposobie reklamy? Jest on zabawny oraz spersonalizowany i uderza w najbardziej denerwujące elementy używanych telefonów. W moich oczach Koreańczycy zyskali i muszę przyjrzeć się bliżej LG G2 przy zmianie telefonu.
Źródło: businessinsider.com
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.