W świecie nowych technologii jedną z bardzo popularnych form reklamy jest porównanie swoich produktów z tym, co oferuje konkurencja. Na taki krok zdecydowało się również LG, ale tym razem nie rozwiesza nigdzie wielkich banerów, a uderza prosto do użytkowników urządzeń konkurencyjnych firm i to bardzo trafnie.
LG zdecydowało się na wyświetlanie reklam użytkownikom konkretnych modeli telefonów. Ludzie korzystający z Samsunga zobaczą pytanie: „Czekasz aż Twój Galaxy wszystko załaduje?„. Odnosi się to oczywiście to procesora, który w G2 jest o 20% szybszy niż w S4, jak podaje sama firma. Jeśli macie iPhone to możecie liczyć na pytanie: „Ciężko to przeczytać na Twoim iPhone?” co oczywiście nawiązuje do dużo mniejszego ekranu. Ostatnim z konkurentów Koreańczyków, którzy doczekali się spersonalizowanej reklamy jest HTC. Użytkownikom One pokaże się wiadomość: „Zmęczony ładowaniem swojego HTC One?„. LG podaje, że bateria w ich smartfonie starsza na 30% dłuższe działanie.
Co sądzicie o takim sposobie reklamy? Jest on zabawny oraz spersonalizowany i uderza w najbardziej denerwujące elementy używanych telefonów. W moich oczach Koreańczycy zyskali i muszę przyjrzeć się bliżej LG G2 przy zmianie telefonu.
Źródło: businessinsider.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…
Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…