W Chinach twórcy tego telefonu już zyskali status niemal kultowej firmy – nie tylko ze względu na dobrą jakość produktów, ale też przez specyficzny model sprzedaży. Linkowany przykład stanowi doskonałą ilustrację; w ciągu 90 sekund Xiaomi sprzedało 100 tys. smartfonów. W zeszłym roku firmie udało się osiągnąć wynik 150 tys. sprzedanych słuchawek w zaledwie 13 minut.
Lei Jun, założyciel Xiaomi, ma jednak jeszcze bardziej ambitne plany. W 2015 roku (lub, najpóźniej, w 2016), chce osiągnąć przychód ze sprzedaży równy 100 miliardom juanów, czyli ok. 16,3 miliardom dolarów. Przypomnę tylko, że cała firma ma dopiero kilka lat.
Obecne wyniki finansowe – z pierwszej połowy 2013 roku – to ok. 2,1 miliarda dolarów. Jeśli popularność marki utrzyma się, to na początku przyszłego roku powinniśmy już czytać raport z kwotą przekraczającą cztery miliardy.
Do końca czerwca bieżącego roku, Xiaomi sprzedało siedem milionów telefonów.
Źródło: Unwired View
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…
Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…
Pierwszy składany iPhone od Apple to urządzenie, na które fani czekają od lat. Choć premiera…
RTV EURO AGD przecenia hitowe urządzenia. To smartfon Redmi z aparatem 200 MP, poręczny tablet…