W Chinach twórcy tego telefonu już zyskali status niemal kultowej firmy – nie tylko ze względu na dobrą jakość produktów, ale też przez specyficzny model sprzedaży. Linkowany przykład stanowi doskonałą ilustrację; w ciągu 90 sekund Xiaomi sprzedało 100 tys. smartfonów. W zeszłym roku firmie udało się osiągnąć wynik 150 tys. sprzedanych słuchawek w zaledwie 13 minut.
Lei Jun, założyciel Xiaomi, ma jednak jeszcze bardziej ambitne plany. W 2015 roku (lub, najpóźniej, w 2016), chce osiągnąć przychód ze sprzedaży równy 100 miliardom juanów, czyli ok. 16,3 miliardom dolarów. Przypomnę tylko, że cała firma ma dopiero kilka lat.
Obecne wyniki finansowe – z pierwszej połowy 2013 roku – to ok. 2,1 miliarda dolarów. Jeśli popularność marki utrzyma się, to na początku przyszłego roku powinniśmy już czytać raport z kwotą przekraczającą cztery miliardy.
Do końca czerwca bieżącego roku, Xiaomi sprzedało siedem milionów telefonów.
Źródło: Unwired View
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nowa, przenośna drukarka od Xiaomi zadebiutowała globalnie. Model Portable Photo Printer 1S może okazać się…
Zastanawiacie się, jak wyglądają dane sprzedaży smartfonów za Q1 2025? Już nie musicie, bo Canalys…
Wygląda na to, że Koreańczycy mają powody do zadowolenia. Samsung Galaxy S25 Ultra sprzedaje się…
Samsung Galaxy S25 Edge podzielił się specyfikacją aparatów przed oficjalną premierą. Drogi smartfon z wyjątkowo…
OnePlus dosłownie i w przenośni rozbił bank! Producent pochwalił się wielkimi żniwami po prezentacji kompaktowego…
ManiaK Tygodnia w 8 wydaniu pojawia się wcześniej i będzie krótszy. Tym razem opowiemy o…