Za 129 dolarów jedna z firm postanowiła sprzedawać swoje nowe, budżetowe smartfony, które – jak się okazuje – rozeszły się jak ciepłe bułeczki w lokalnej piekarni. Chodzi o Xiaomi Hongmi – urządzenie oparte na Androidzie, wyposażone w 4,7-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 1280 x 720, procesor MediaTeka o taktowaniu 1,5 GHz na każdym rdzeniu, ośmiomegapikselowy aparat i wsparcie dla 3G… Ale tylko w Chinach, ze względu na zgodność ze standardem TD-SCDMA.
Popularność Hongmi w Państwie Środka zdaje się być wręcz ogromna. To na tyle duży sukces, że Xiaomi postanowiło zwiększyć szacunkową sprzedaż telefonów z 15 milionów (liczby prognozowane na koniec roku) do 20 milionów egzemplarzy. Przypominam tym samym, że mamy do czynienia dopiero z drugim rokiem masowej działalności tego producenta.
Jeszcze krótka informacja dla zagubionych – „hongmi” w języku chińskim oznacza „czerwony ryż”, a to z kolei prowadzi nas do opisywanego już… Xiaomi Red Rice. Urządzenie sprzedawane jest w trzech wersjach kolorystycznych: czarnej, czerwonej i szarej, przy czym klienci mogą też dokupić bardziej barwne obudowy.
Smartfon raczej nie opuści Chin. W przedsprzedaży zainteresowanie urządzeniem wyraziło ok. 7,5 miliona osób.
Źródło: Tech In Asia
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…