Dawny RIM rusza do ataku. Po premierze, korespondującej z nowymi produktami reklamie oraz podpisaniu umowy z Alicią Keys amerykański producent zapowiedział współpracę z Mercedesem, ściślej: z zespołem Formuły 1.
BlackBerry zostało oficjalnym partnerem drużyny. Logo firmy znajdzie się na bolidzie F1W04 Silver Arrow, a wszyscy członkowie teamu Mercedesa otrzymają nowe telefony. Lewis Hamilton już korzysta z Z10, co wyraźnie widać poniżej:
Kierownik Mercedes AMG ciepło odniósł się do nowych założeń:
W dniu wprowadzenia bolidu Silver Arrow mamy przyjemność ogłosić naszą współpracę z BlackBerry. (…) Nie możemy doczekać się użytkowania nowej platformy i wprowadzania mobilnych innowacji do teamu Mercedesa.
W podobnym duchu wypowiadał się szef marketingu BlackBerry, Frank Boulben. Zaznacza, że w Formule 1 chodzi m.in. o precyzyjną mechanikę, co jest wspólnym mianownikiem dla Mercedesa i BB.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…
Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…
Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…