Dawny RIM rusza do ataku. Po premierze, korespondującej z nowymi produktami reklamie oraz podpisaniu umowy z Alicią Keys amerykański producent zapowiedział współpracę z Mercedesem, ściślej: z zespołem Formuły 1.
BlackBerry zostało oficjalnym partnerem drużyny. Logo firmy znajdzie się na bolidzie F1W04 Silver Arrow, a wszyscy członkowie teamu Mercedesa otrzymają nowe telefony. Lewis Hamilton już korzysta z Z10, co wyraźnie widać poniżej:
Kierownik Mercedes AMG ciepło odniósł się do nowych założeń:
W dniu wprowadzenia bolidu Silver Arrow mamy przyjemność ogłosić naszą współpracę z BlackBerry. (…) Nie możemy doczekać się użytkowania nowej platformy i wprowadzania mobilnych innowacji do teamu Mercedesa.
W podobnym duchu wypowiadał się szef marketingu BlackBerry, Frank Boulben. Zaznacza, że w Formule 1 chodzi m.in. o precyzyjną mechanikę, co jest wspólnym mianownikiem dla Mercedesa i BB.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Masz telefon tej marki? Lepiej wyrzuć go do śmieci. Jeden z najciekawszych i momentami najlepszych…
Xiaomi Pad 7S Pro zbliża się wielkimi krokami. Pierwszy tablet Xiaomi z autorskim procesorem otrzyma…
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…