I do przejścia na Androida. Kierowane były do pracowników firmy, mając na celu przekonać ich, że lepiej przyczynią się do rozwoju mobilnego Facebooka. Jak? Przechodząc ze sprzętów bazujących na iOS w stronę systemu Google’a. Drugie pytanie: po co? Ano po to, żeby szybciej wykrywać wady programu pisanego pod tę drugą platformę.
Plakaty można było spotkać w Menlo Park w sierpniu tego roku, ale ich zdjęcia dopiero teraz pojawiły się w sieci. Są całkiem fajnie zrealizowane, atrakcyjne wizualnie i z pewnością niebanalne.
Co do treści: mówią o tym samym, o czym sami wcześniej pisaliśmy. Według statystyk i prognoz International Data Corporation w 2016 różnice w ilości sprzedaży urządzeń z iOS i Androidem będą jeszcze większe.
Źródło: Mashable
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Jaki telefon kupić do 1000 złotych? Dzięki znakomitej przecenie jednym z najlepszych kandydatów do miana…
Samsung może wrócić do gry jako producent chipów firmy Qualcomm. Nowy Snapdragon 8 Elite 2…
Nie tylko najniższa cena w Polsce, ale i dodatkowy rok gwarancji. Sprawdzony sklep oferuje teraz…
Nothing nie zwlekał z wprowadzaniem stabilnego Androida 15 do swoich smartfonów. Oczekuje się takiego samego…
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…