I do przejścia na Androida. Kierowane były do pracowników firmy, mając na celu przekonać ich, że lepiej przyczynią się do rozwoju mobilnego Facebooka. Jak? Przechodząc ze sprzętów bazujących na iOS w stronę systemu Google’a. Drugie pytanie: po co? Ano po to, żeby szybciej wykrywać wady programu pisanego pod tę drugą platformę.
Plakaty można było spotkać w Menlo Park w sierpniu tego roku, ale ich zdjęcia dopiero teraz pojawiły się w sieci. Są całkiem fajnie zrealizowane, atrakcyjne wizualnie i z pewnością niebanalne.
Co do treści: mówią o tym samym, o czym sami wcześniej pisaliśmy. Według statystyk i prognoz International Data Corporation w 2016 różnice w ilości sprzedaży urządzeń z iOS i Androidem będą jeszcze większe.
Źródło: Mashable
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…