Rollme HD300 Pro to nowa gwiazda wśród bardzo tanich smartwatchy. Ma GPS, świetną baterię oraz mapy offline. To wszystko w cenie przeciętnej opaski sportowej.
Rynek tanich smartwatchy dla aktywnych to chyba najszybciej rozwijająca się ostatnio gałąź technologii. Rollme HD300 Pro jest tego doskonałym przykładem. Za tak małe pieniądze jego specyfikacji zrobi wrażenie na każdym.
Nawet 40 dni na baterii, GPS i mapy offline
W imponującej specyfikacji największe wrażenie robi na mnie GPS. Przetestowałem dziesiątki tanich zegarków i wiem, że zwykle dokładność lokalizacji pozostawia tu wiele do życzenia. Rollme HD300 Pro punktuje obecnością aż 6 systemów satelitarnych, więc powinno być nieźle.
Do tego mamy możliwość ściągnięcia map offline, co w przypadku niedrogiego smartwatchy jest ewenementem. Chętnie sprawdziłbym, jak działa to w praktyce.
Ponadto, jak to w przypadku tego typu urządzeń, bateria jest kapitalna. Rollme HD300 Pro obiecuje do 40 dni pracy oraz 15, jeżeli przyciągniesz go nieco mocniej. Oczywiście przy korzystaniu z GPS ten czas mocno się skróci.
Poza tym mamy metalową obudowę, a na froncie znajduje się ekran AMOLED o średnicy 1.43 cala. Wyświetlacz osiąga jasność 1000 nitów w piku i jest chroniony wzmacnianym szkłem Panda Glass. Podsumowując: Rollme kolejny raz pokazało, że zamierza poważnie zagrozić pozycji Zeblaze czy BlitzWolf na rynku dobrych i tanich smartwatchy z GPS.
To wszystko kosztuje tylko 80 dolarów
Taki zestaw cech i bardziej znanego producenta kosztowałby pewnie około 5 stówek, ale Rollme HD300 Pro jest znacznie tańszy. Premierowa cena została ustalona na niecałe 300 złotych.
Stawiam, że w okolicach Black Frida będzie się dało kupić go za niecałe 2 stówy. Przypomnę, że mówimy tu o smartwatchu z mapami offline, który jest jedyną realną konkurencją dla Zeblaze Stratos 4.
Na koniec warto wspomnieć, że producent odniósł się do poprzednich problemów z dostawami i tym razem udziela gwarancję bezpiecznej dostawy – i to zupełnie za darmo.
Źródło: informacja prasowa
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.








