>
Kategorie: Bankowość Newsy

Zły początek października w banku ING. Klienci napotkają kłopoty z płatnościami

Ostatni komunikat wydany przez ING nie pozostawia złudzeń – początek października wielu klientów zapamięta na długo. Z czwartku na piątek potrwają prace serwisowe, które sprawią, że użytkownicy napotkają problemów z płatnościami. Tłumaczymy, na co dokładnie trzeba się przygotować.

Jeśli macie konto w ING, podobnie jak wiele innych klientów, to musicie wiedzieć, że wkrótce doświadczycie sporych nieprzyjemności. Żeby tego było mało, te nie wystąpią w weekend, a pod koniec przyszłego tygodnia.

Bank poinformował wszystkim o tymczasowym wygaszeniu wielu kluczowych funkcji związanych z kartami płatniczymi. Oto co powinniście wiedzieć przed pojawieniem się problemów.

Spore nieprzyjemności wkrótce dotkną także klientów mBanku.

ING w październiku wymierzy potężny cios klientom

Fot. ING

Bank zapowiada, że utrudnienia obejmą zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Prace serwisowe ruszą z czwartku na piątek (z 2 na 3 października) od 23:00 do 6:00.

W czasie przerwy serwisowej nie będziecie mogli aktywować nowych kart ani zmieniać limitów transakcyjnych. Niedostępne będzie też ubezpieczanie kart i nadawanie kodów PIN. Jeśli planujecie zamówić nową kartę płatniczą, to w czasie przerwy technicznej nie będzie to możliwe.

Nie przypiszecie kart do aplikacji Moje ING Mobile ani nie dodacie ich do Apple Pay, Google Pay czy Garmin Pay. Nie wykonacie też żadnych operacji na rachunkach kart kredytowych. Oznacza to brak możliwości obsługi bieżących spraw związanych z kartami w Moim ING i ING Business.

Nie skorzystacie także z usług dodatkowych – nie złożycie wniosku o pożyczkę ani nie otworzycie nowego rachunku bieżącego czy oszczędnościowego. Musicie się też liczyć z problemami przy transakcjach kartami w bankomatach, wpłatomatach, terminalach oraz przy płatnościach internetowych wymagających 3DSecure.

Choć zakres ograniczeń jest szeroki, bank podkreśla, że wszystkie transakcje BLIK mają działać bez zakłóceń.

Jest tylko jeden sposób, aby uniknąć frustracji

Fot. ING

Bank zachęca, aby wszystkie płatności i wypłaty gotówki wykonać przed rozpoczęciem prac serwisowych. Warto też wcześniej aktywować nowe karty, zmienić limity czy przypisać je do aplikacji i portfeli mobilnych.

Gdyby w trakcie przerwy zaszła potrzeba zastrzeżenia karty, możecie to zrobić pod numerem infolinii +48 32 357 00 12.

Źródło: ING

Piotr Kaniewski

Najnowsze artykuły

  • Promocje

Ten promocyjny model bije na głowę markę JBL, Xiaomi oraz Samsunga. Za 374 złote nie znajdziesz lepszego głośnika

Jeden z najciekawszych głośników do 500 złotych doczekał się w Polsce przyjaznej przeceny. Niejaki Soundcore…

20 listopada 2025
  • Operatorzy
  • Orange

HA HA HA, takiej „promocji” Black Friday jeszcze nie widziałeś. Po prostu wstyd

Akcje promocyjne Black Friday od zawsze wzbudzały emocje. I prawidłowo, gdyż nie zawsze czarnopiątkowe "okazje"…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • Technologie

Już wiadomo, czemu połowa internetu nie działała. To nie był atak DDoS

Ogromna awaria Cloudflare sparaliżowała tysiące stron i aplikacji. Początkowo podejrzewano potężny atak DDoS, ale rzeczywista…

20 listopada 2025
  • Bankowość
  • Newsy

Klienci ING muszą się na to przygotować. Inaczej doświadczą potężnej irytacji

Najważniejsze usługi zostaną tymczasowo wyłączone. Bank ING nie pozostawia złudzeń, że klienci, którzy odpowiednio się…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • Realme
  • Telefony

Ważny wyciek średniaka realme, który tym razem nie powinien ominąć Polski

realme szykuje kolejną odsłonę swojej popularnej serii średniaków. Nowy realme 16 Pro może zadebiutować już…

20 listopada 2025
  • Operatorzy
  • Orange

AMOLED, 108 MP i duża bateria. Wszystko to taniej o nawet 30%. Można? Można

Orange się nie zatrzymuje i oferuje naprawdę sporo przecenionych smartfonów z okazji Black Friday. Jednym…

20 listopada 2025