Dokładnie 30 sierpnia bieżącego roku, czyli przeddzień rozpoczynających się targów IFA 2012 w Berlinie, południowokoreański koncern Samsung, podczas konferencji prasowej, zaprezentował drugą generację tabfona – Galaxy Note II. Pierwszy Galaxy Note w tym samym czasie świętował sprzedaż na poziomie 10 milionów egzemplarzy, jednak od następcy oczekuje się podwojenia tego wyniku i wszystko na to wskazuje, ze Samsung jest na dobrej drodze aby świętować kolejny sukces.
Samsung Galaxy Note II na polskim rynku zadebiutował ponad miesiąc po oficjalnej premierze 18 października, a na światowym rynku dostępny jest od nieco ponad miesiąca i w tym czasie sprzedał się już w 3 milionach egzemplarzy, jak informuje nas Samsung. Bez wpienia jest to rewelacyjny wynik, biorąc pod uwagę, że analogicznie w tym samym okresie na pierwszego Galaxy Note, zdecydowało się okolu 1 miliona klientów. To jednak nic w porównaniu ze sprzedaż flagowca – Galaxy S III, którego sprzedaż po 100 dniach wynosiła już 30 milionów.
Samsung Galaxy Note II, którego miałem w ostatnim czasie testować swój rynkowy sukces zawdzięcza nie rewelacyjnym podzespołom (choć to ma znaczenie), ale rysikowi S Pen oraz dużemu 5.5-calowemu wyświetlaczowi, który znacznie rozszerza funkcjonalność urządzenia, oferując urynkowiwszy nieograniczone możliwości, jak chociażby tworzenie szybkich notatek.
źródło: Samsung
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…