Dokładnie 30 sierpnia bieżącego roku, czyli przeddzień rozpoczynających się targów IFA 2012 w Berlinie, południowokoreański koncern Samsung, podczas konferencji prasowej, zaprezentował drugą generację tabfona – Galaxy Note II. Pierwszy Galaxy Note w tym samym czasie świętował sprzedaż na poziomie 10 milionów egzemplarzy, jednak od następcy oczekuje się podwojenia tego wyniku i wszystko na to wskazuje, ze Samsung jest na dobrej drodze aby świętować kolejny sukces.
Samsung Galaxy Note II na polskim rynku zadebiutował ponad miesiąc po oficjalnej premierze 18 października, a na światowym rynku dostępny jest od nieco ponad miesiąca i w tym czasie sprzedał się już w 3 milionach egzemplarzy, jak informuje nas Samsung. Bez wpienia jest to rewelacyjny wynik, biorąc pod uwagę, że analogicznie w tym samym okresie na pierwszego Galaxy Note, zdecydowało się okolu 1 miliona klientów. To jednak nic w porównaniu ze sprzedaż flagowca – Galaxy S III, którego sprzedaż po 100 dniach wynosiła już 30 milionów.
Artykuły dla Samsung
- Nokia Lumia 1020, Samsung Galaxy S4 Zoom czy Sony Xperia Z1? Wybieramy najlepszy telefon fotograficzny
- LG G2, Samsung Galaxy S4 i Sony Xperia Z1. Testujemy trzy wydajne smartfony
- Android czy iOS czy Windows Phone? Porównanie systemów
- Test Samsung Galaxy Mini 2 - nieduży smartfon z bajerami
- Test Samsung Galaxy Nexus - numer jeden wśród smartfonów?
więcej: Samsung »
Samsung Galaxy Note II, którego miałem w ostatnim czasie testować swój rynkowy sukces zawdzięcza nie rewelacyjnym podzespołom (choć to ma znaczenie), ale rysikowi S Pen oraz dużemu 5.5-calowemu wyświetlaczowi, który znacznie rozszerza funkcjonalność urządzenia, oferując urynkowiwszy nieograniczone możliwości, jak chociażby tworzenie szybkich notatek.
źródło: Samsung