W sieci pojawiło się bezpośrednie porównanie wydajności dwóch flagowych telefonów. Z jednej strony Google Pixel 10 Pro XL, a z drugiej Samsung Galaxy S25 Ultra. Różnica między nimi jest wyraźna, choć teoretycznie nowszym urządzeniem jest to od amerykańskiego producenta. Kto wyszedł z tego pojedynku zwycięsko?
Nie da się ukryć, że było dużo nadziei związanych z tym, jak poradzi sobie pod kątem wydajności nowy flagowiec z USA. Google Pixel 10 Pro XL został porównany ze sztandarowym produktem prosto z Korei Południowej, czyli Samsungiem Galaxy S25 Ultra. Sprawdźmy zatem, jak poradziły sobie obydwie konstrukcje w tym starciu.
Google Pixel 10 Pro XL kontra Samsung Galaxy S25 Ultra — który jest wydajniejszy?
Poniżej widzicie grafikę, która obrazuje czas ładowania poszczególnych aplikacji. Myślę, że nie trzeba jej mocniej opisywać — widoczna jest przewaga modelu Samsunga, który w przeważającej większości wczytywał aplikacje szybciej, a niekiedy zatrważająco szybciej.
Jak zakończył się cały test? Galaxy S25 Ultra zakończyło go z czasem 2 minut, 25 sekund oraz 18 setnych. Pixel 10 Pro XL z kolei potrzebował na ten sam zestaw aplikacji 2 minuty, 58 sekund oraz 25 setnych, co daje różnicę na poziomie 33 sekund.
To było do przewidzenia…
Niestety, ale przejście na procesory produkowane w TSMC nie wyszło jakoś szokująco dobrze. Nie można odmówić poprawy nowym Pixelom, ale jest ona zwyczajnie… mała, niewielka. Nie jest to rewolucja, jakiej oczekiwano, a kolejny lifting. Sam od jakiegoś czasu testuję dla Was małą wersję flagowca, jaką jest Pixel 10 Pro.
Google Pixel 10 Pro oraz Pixel 9 Pro / fot. Paweł Łaz, techManiaK.pl
Mogę na tym końcowym już etapie tworzenia tekstu powiedzieć, że zmian względem poprzednika jest niewiele i głównie opierają się o oprogramowanie, a nie o to, co sprzętowo ma do zaoferowania nowy model. Chciałbym więc także, korzystając z okazji, uprzedzić Was, że jeszcze w tym miesiącu, pojawi się właśnie jego recenzja na łamach naszego portalu.
Soon.
Źródło: PhoneBuff, opracowanie własne
Ceny w sklepach
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.








