ING właśnie poinformował swoich klientów o nadchodzących nieprzyjemnościach. Wiadomo, że te rozpoczną się już wkrótce i dotkną każdego posiadacza kart. W ramach prac technicznych wyłączona zostanie większość funkcji.
ING cieszy się w naszym kraju niemałą popularnością, a ta wiąże się z szeroką bazą klientów. Bank regularnie stara się przyciągać do siebie nowe osoby, uruchamiając tymczasowe promocje. Wszystkie najważniejsze informacje o planach instytucji pojawiają się na jej stronie internetowej.
10 września udostępniono komunikat, gdzie poinformowano o wygaszeniu większości funkcji związanych z kartami. Przyczyną tego są zbliżające się prace serwisowe. Choć dla klientów oznacza to nieprzyjemności, przerwy techniczne pozwalają bankom na poprawę funkcjonowania usług i zwiększenie ochrony Waszych środków.
Kilka dni temu równie istotny komunikat wydał Santander Bank.
Bank ING przychodzi z kiepską wiadomością
Fot. ING
ING poinformował, że prace serwisowe zaplanowano na noc z soboty na niedzielę, czyli z 13 na 14 września, w godzinach 0:00 do 2:00. W tym czasie niedostępna będzie obsługa większości funkcji dotyczących kart zarówno w Moim ING, jak i w ING Business.
Nie będzie możliwości m.in. aktywowania kart, zmiany limitów, nadawania kodów PIN czy zamawiania nowych kart. Zablokowane zostaną także operacje na rachunkach kart kredytowych oraz procesy związane z pożyczkami i zakładaniem nowych rachunków bieżących czy oszczędnościowych.
Dodatkowo bank ostrzega, że mogą wystąpić problemy przy korzystaniu z kart w bankomatach, wpłatomatach, terminalach płatniczych oraz przy transakcjach internetowych wymagających 3DSecure. Jednocześnie podkreślono, że płatności BLIK będą działać bez zakłóceń.
W takich okolicznościach jest tylko jedno wyjście
Fot. ING
Przerwy techniczne to coś, czego nie dacie rady przeskoczyć czy tego chcecie, czy nie. Funkcje muszą być usprawniane, a zabezpieczenia regularnie rozwijanie, aby żyło Wam się wygodniej i co najważniejsze, bezpieczniej.
W takich okolicznościach możecie zrobić tylko jedno: odpowiednio się przygotować. ING prosi, żeby zrobić niezbędne zakupy poza godzinami prac serwisowych. W najgorszym wypadku, gdy będziecie chcieli zastrzec kartę, bank prosi o zadzwonienie na infolinię: +48 32 357 00 12.
Źródło: Bank ING
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.






