Wczorajszy dzień można śmiało określić mianem „mobilnego święta”. Swoje produkty przedstawili m.in. Microsoft i Google, poznaliśmy ceny smartfonów Nokii i HTC – działo się sporo. Trochę z boku stał Samsung, który obecnie jest jedną z najważniejszych firm z tego sektora. Dzisiaj postanowił jednak rozpocząć swoją kampanię opanowywania kolejnego segmentu rynku – sprzętu z platformami Microsoftu.
Firma zaprezentowała reklamę, która tym razem nie bazuje na drwinie z użytkowników sprzętu Apple. Postawiono na element, będący jednym z najważniejszych atutów ekosystemu Microsoftu – biznes. Od dłuższego czasu mówi się o tym, że to właśnie segment korporacyjny będzie bardzo zainteresowany systemami korporacji z Redmond. Muszę przyznać, że wyszło całkiem zgrabnie. Całość jest dość przewidywalna, ale trudno sobie wyobrazić, by firma postawiła w tym przypadku na jakieś niespodzianki i żarty.
Jednym z głównych bohaterów reklamy jest Samsung ATIV S, czyli sprzęt z Windows Phone 8 (można także zobaczyć tablet ATIV Tab z Windows RT oraz ATIV Smart PC Pro z Windows 8). Wspomniany smartfon wyposażono m.in. w dwurdzeniowy procesor o taktowaniu 1,5 GHz, 4,8-calowy wyświetlacz Super AMOLED w rozdzielczości HD, dwa aparaty (główny 8 Mpix i przedni 1,9 Mpix), a także moduły Bluetooth 3.0, Wi-Fi, NFC, GPS i GLONASS.
Źródło: YouTube
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Command & Conquer to niekwestionowany król RTS. Seria zadebiutowała w 1998 roku i od tego…
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…