Sieć T-Mobile Polska dzieli się swoimi wynikami biznesowymi za II kwartał br. Nic dziwnego, w końcu ma duże powody do radości. Operator notuje m.in. wzrost przychodów, zwiększa pulę klientów usług mobilnych i szerokopasmowych, odnosi też spore sukcesy w segmencie biznesowym. Wyniki T-Mobile są bardzo dobre.
T-Mobile Polska to jeden z czterech największych operatorów działających w naszym kraju. Wraz z sieciami Orange, Play i Plus tworzy „Wielką Czwórkę”. Operator powstał kilkanaście lat temu wskutek rebrandingu dawnej Ery i od tego czasu systematycznie rozszerza swoją działalność. Teraz podsumowuje udany II kwartał 2025.
Wyniki T-Mobile za II kwartał 2025
Uzyskane wyniki magentowego operatora komórkowego mogą wzbudzać uznanie. W II kwartale bieżącego roku T-Mobile m.in.:
- zanotował wzrost przychodów r/r na poziomie 7%,
- zanotował wzrost r/r EBITDA AL na poziomie 6,8%,
- powiększył bazę użytkowników usług mobilnych r/r o 564 tys. klientów (a na przestrzeni ostatnich 5 lat jako jedyny operator z W4 zyskał na migracji numerów w sieciach mobilnych),
- przekroczył liczbę 433 tys. klientów usług szerokopasmowych,
- przekroczył liczbę 1,7 mln użytkowników programu wynagradzania klientów Magenta Moments,
- sfinalizował transakcję zakupu licencji na bloki 700 i 800 MHz,
- konsekwentnie realizował strategię ESG.
T-Mobile może się cieszyć
T-Mobile nie tylko zwiększa bazę klientów, ale też mocno inwestuje w technologię oraz inwestuje w rozwój swojej sieci.
Mówi Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska:
W drugim kwartale w pełni skupialiśmy się na klientach i podnoszeniu jakości usług. Był to kwartał bardzo udany – rośniemy, zwiększamy przychody i wzmacniamy pozycję rynkową. Skutecznie realizujemy strategię, inwestując w rozwój sieci, w tym uruchomienie 5G Bardziej na paśmie 700 MHz i zwiększenie pojemności LTE. Konsekwentnie rozbudowujemy ofertę usług cyberbezpieczeństwa i ICT, odpowiadając na potrzeby rynku. W tym wszystkim naszym priorytetem pozostaje satysfakcja klientów. Dlatego odważnie upraszczamy ofertę, podnosimy jakość obsługi i budujemy doświadczenia, które przekładają się na konkretne efekty. Osiągane przychody umożliwiają nam także realizację działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, bo odpowiedzialne prowadzenie działalności to dla nas droga do budowania odporności i zwinności biznesowej oraz umacniania zaufania całego naszego otoczenia.
Przychody T-Mobile wyniosły w II kwartale 2025 1,880 mld złotych. Było to o 7% więcej niż w analogicznym okresie czasu zeszłego roku (1,756 mld zł). Z kolei skorygowana EBITDA AL osiągnęła poziom 521 mln zł, co jest wynikiem lepszym o 6,8%.
Juraj Andras, członek zarządu T-Mobile Polska ds. finansowych:
Wyniki drugiego kwartału 2025 roku potwierdzają siłę naszego modelu biznesowego i skuteczność realizowanej strategii. Systematyczny wzrost bazy klientów – zarówno abonamentowych, jak i prepaid – przełożył się na solidny wzrost przychodów. Szczególnie cieszy dynamiczny rozwój segmentów stacjonarnych i ICT, które znacząco wsparły ten wynik. Wyraźna poprawa wskaźników operacyjnych i konsekwentny wzrost EBIDTA AL pokazują, że jesteśmy na właściwej ścieżce.
T-Mobile rośnie nie tylko w abonamentach, ale też w prepaidach, a więc ofertach na kartę. Znaczącą zmianą w ofertach w II kwartale br. było wprowadzenie nowego abonamentu.
Czy nowa oferta napędzi jeszcze lepsze wyniki w III kwartale? Przekonamy się już za kilka miesięcy.
Źródło: T-Mobile, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.







