Wydaje się, że właśnie pojawił się pierwszy przypadek uszkodzonego telefonu OnePlus 13s. Nie chodzi jednak o jakieś przypadkowe zniszczenie, a o wadę ekranu, która objawia się pojawieniem na nim zielonego paska bądź pasków. Sprawdźmy, o co chodzi oraz jak producent podszedł do tej sytuacji.
To, że telefony tego producenta (ale nie tylko) miewają takie problemy, to nic nowego. Aczkolwiek OnePlus 13s to dosyć świeży model, który zadebiutował całkiem niedawno na rynku. Co jeszcze ważniejsze, nie pojawił się globalnie, a tylko w niektórych krajach.
Pierwszy OnePlus 13s z awarią ekranu. Jak zareagował producent?
Jak z resztą widzicie na poniższym screenie, jeden z użytkowników podzielił się z innymi osobami na Reddicie swoim problemem z nowym smartfonem. W zasadzie to dosłownie nowym, bo niemającym nawet 15-dni. Jak pisze, owa zielona linia pojawiła się najpierw chwilowo, a następnym razem zniknęła dopiero po restarcie urządzenia.
Po wizycie w serwisie został potraktowany… cóż, nie ma tutaj zdziwienia — średnio. Przede wszystkim wychodzi tutaj bagatelizowanie problemu oraz „gra na czas”, która ma uniemożliwić konsumentowi ewentualny zwrot / wymianę urządzenia z uwagi na tę wadę. Nie dziwne więc, że swoją historią postanowił podzielić się na takim portalu, jakim jest Reddit.
Bardzo dobra reakcja, lecz czegoś mi tu brakuje…
No właśnie, to jak zareagował na to wszystko producent? Zapewne doszły do niego całkiem sprawnie informacje o takim przypadku i historii użytkownika blackarrow3839, to też postanowili się z nim skontaktować i załatwić ową sprawę.
OnePlus w wiadomości do PhoneArena, postanowił także wyjaśnić pewne punkty tej sytuacji:
- Jest to odosobniony przypadek, który został już w pełni rozwiązany bezpośrednio z użytkownikiem.
- Użytkownik, którego dotyczyła ta sprawa, usunął oryginalny post z serwisu Reddit.
- Jest to jedyny zarejestrowany przypadek zgłoszony dotychczas w odniesieniu do modelu OnePlus 13s.
- Ponadto firma OnePlus oświadcza, że jako pierwsza w branży zaoferowała dożywotnią gwarancję na problemy związane z zieloną linią w Indiach i rygorystycznie wdraża tę politykę w celu ochrony interesów użytkowników. Co więcej, firma OnePlus ponownie podkreśla, że pozostaje niezmiennie zaangażowana w zapewnienie wysokiej jakości produktów i satysfakcji klientów.
W Europie niby nie ma problemów z tego typu wadami, ale zaoferowanie tego typu gwarancji również tutaj, byłoby dobrym krokiem.
Źródło: PhoneArena, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.









