Samsung Galaxy Watch8 Classic zepsuł producentowi niespodziankę i przed premierą pojawił się na eBayu. Teraz wiemy dokładnie, jak wygląda.
Kilka dni temu w sieci pojawiły się rendery przedstawiające Samsunga Galaxy Watch8 Classic na żywo. Dzisiaj wiemy już, że były niemal bezbłędne, a pomyłka dotyczyła jedynie braku liczb na kopercie.
Samsung Galaxy Watch8 Classic na żywo przed premierą
Często zdarza się nam używać stwierdzenia, że dany produkt lepiej wygląda na żywo niż na zdjęciach. Życzę Wam i sobie, aby Samsung Galaxy Watch8 Classic na nadgarstku wyglądał lepiej niż na zdjęciach z eBaya. Ja wiem, że zrobiono je przybrudzonym obiektywem, ale póki co nie ma się czym zachwycać.
Dokładniejsze oględziny ujawniają atrakcyjnie wyglądający pierścień dookoła tarczy i cyferblatu. Nadal nie da się stwierdzić, czy to element czysto estetyczny, czy może naprawdę będzie obracany. Jeżeli Samsung nie zdecyduje się na to drugie, to jego obecność jest trochę bez sensu.
Sam smartwatch wydaje się dość gruby, co przynajmniej w teorii mogłoby oznaczać obecność pojemnego ogniwa. Tutaj Galaxy Watch8 Classic ma wiele do nadrobienia, bo OnePlus Watch 3 okazał się o wiele lepszy od poprzednich Samsungów.
Ten smartwatch paradoksalnie będzie gwiazdą lipcowej premiery
Szczerze mówiąc, to nie potrafię się zajawić premierą Samsunga Galaxy Fold7l – po prostu nie potrafię. Co nam po tym, że koreański producent potrafił dorównać smukłością chińskim producentom, skoro nadal pozostaje przy mikroskopijnej jak na obecne standardy baterii? Dlatego też wydaje mi się, że to smartwatche mogą bardziej zainteresować publikę podczas debiutu.
Na koniec jeszcze słowo o cenie. Kompletnie nie wiązałbym jej z kwotą z eBaya, obowiązującą za prototyp, którego pewnie i tak nie uda się sprzedać. Moim zdaniem Galaxy Watch8 Classic będzie tańszy, nie przekraczając raczej poziomu 300 euro. Myślę, że w Polsce da to jakieś 1500 złotych i za taką kasę wśród fanów Samsunga na pewno nie zabraknie na niego chętnych.
Źródło: eBay, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.