Tanimi telefonami świat stoi, a Redmi 15C to następca jednego z 10 najbardziej popularnych smartfonów 2025 roku. Zobacz jego specyfikację i POCO C76, który będzie jego wariantem.
W licznych certyfikacjach pojawiły się pierwsze detale o następcy jednego z najlepiej sprzedających się telefonów 2025. Mowa o Redmi 15C, który pojawi się w Polsce – i to również jako POCO C76. Przy takiej baterii i ekranie znajdzie swoją niszę.
Redmi 15C (lub POCO C76) zdradzają specyfikację w certyfikacji
Xiaomi najwyraźniej uważa, że przepisem na tani telefon dla mas jest wielki ekran i wielka bateria. Nie powiem – jest w tym jakaś logika, bo takie urządzenie z automatu idealnie nadaje się do konsumpcji multimediów. I takie właśnie są Redmi 15C i POCO C76.
To najmocniejszy taki Xiaomi, jaki w tym roku kupisz w Polsce. Konkurencja nie ma sensu
Zwracam uwagę, że system to HyperOS 2.2, czyli przejściowa generacja przed debiutem HyperOS 3 na Xiaomi 16. Ponadto wygląda na to, że oba telefony będą pozbawione dostępu do 5G.
Wielkie ekrany, pokaźne baterie i słabe procesory
Dlaczego myślę, że Redmi 15C będzie mieć słaby procesor? Bo nie ma już mocnych SoC bez 5G dla tanich telefonów. Nie opłaca się w to inwestować, zwłaszcza przy spadających wynikach sprzedaży tego segmentu w Europie.
Certyfikacja FCC ujawniła też przekątną ekranu i pojemność baterii. Wyświetlacze mają aż 6.9 cala i jestem dziwnie spokojny, że będą to panele LCD o rozdzielczości HD+. Być może producent mnie zaskoczy, ale do tej pory mała ostrość obrazu to znak rozpoznawczy tej serii.
6000 mAh uzupełnia specyfikację obu modeli. Biorąc pod uwagę, jakie ogniwa potrafią mieć inne modele Xiaomi, na nikim raczej nie zrobi to wrażenia. Mimo wszystko przy takich podzespołach świetny czas pracy jest gwarantowany.
Z nieco wyższej półki cenowej też trafiają się ostatnio fajne premiery. realme Neo 7 Turbo to najlepszy przykład, że telefon z topowymi cechami nie musi kosztować tyle, co nowe flagowce.
Źródło: FCC, via Notebookcheck, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.