ING udostępniło bardzo ważną wiadomość dla wszystkich klientów. Niestety czasowo wyłączone zostaną kluczowe dla użytkowników funkcje. Bank zdradził, na co powinniście się przygotować. 29 i 30 maja oznaczają nieprzyjemności.
Pod koniec zeszłego tygodnia informowaliśmy Was o ważnym komunikacie od banku ING. Wówczas instytucja ostrzegała przed popularną metodą oszustów dotyczącą fałszywych formularzy płatności. Dzisiaj przyszedł czas, aby porozmawiać o kolejnej nieprzyjemnej sprawie.
Przerwy techniczne to coś, czego uniknąć się nie da. Na szczęście planowane są one z pewnym wyprzedzeniem, co pozwala odpowiednio zareagować. Jedna z takich akcji serwisowych nastąpi już wkrótce i jak podaje samo ING, należy spodziewać się kilku utrudnień. Oto co należy wiedzieć.
Klienci ING muszą przygotować się na nieprzyjemności
Jak informuje ING Bank Śląski, w związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi wystąpią czasowe utrudnienia w dostępie do usług związanych z kartami. Klienci nie będą mogli m.in. aktywować kart, zmieniać limitów transakcyjnych, zamawiać nowych kart ani nadawać kodów PIN. Niedostępne będą również funkcje przypisywania kart do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile i dodawania ich do portfeli mobilnych.
Ograniczenia obejmą także obsługę kart kredytowych oraz procesy związane z pożyczkami i zakładaniem kont. Dodatkowo mogą pojawić się problemy z realizacją płatności kartami w bankomatach, wpłatomatach i terminalach, jak również z transakcjami internetowymi wymagającymi potwierdzenia 3DSecure. ING zaznacza, że transakcje BLIK będą działały bez zakłóceń.
Prace będą trwały w nocy z czwartku na piątek (29 i 30 maja) od godziny 23:30 do 1:30.
Nie zapomnijcie się przygotować

Fot. ING
Co w takim wypadku należałoby zrobić? Oczywiście odpowiednio się przygotować. ING radzi klientom, co powinni zrobić, aby uniknąć niepotrzebnej frustracji. W tym celu bank zachęca do zrobienia niezbędnych zakupów poza godzinami prac serwisowych.
Gdyby okoliczności zmusiły Was do zastrzeżenia karty, bank zaleca wówczas zadzwonić na oficjalną infolinię.
Klienci PKO BP w ostatnim czasie również otrzymali bardzo ważny komunikat. Sprawa dotyczy danych wrażliwych i możliwej utraty pieniędzy.
Klienci PKO BP proszeni o zachowanie czujności! Można wdepnąć w niezłe bagno
Źródło: ING
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.