POCO F7 ostatecznie potwierdza majową premierę, pojawiając się w certyfikacji FCC. Nawet przy mniejszej baterii i tak widzę w nim wielki potencjał.
Na początek warto zaznaczyć, że FCC jest zwykle ostatnim przystankiem przed premierą dla większości smartfonów. POCO F7 nie jest tu wyjątkiem i dlatego datę jego debiutu możemy w zasadzie potwierdzić.
POCO F7 przed majową premierą pojawia się w certyfikacji FCC
Ponadto pozwala nam zerknąć na bardzo typowe dla Xiaomi menu z szybkimi ustawieniami. Zgodnie z poprzednimi doniesieniami POCO F7 zadebiutuje pod koniec maja 2025 roku. Znając akurat tego producenta, jest to też termin polskiej premiery.
Jest wiele powodów, by interesować się tym smartfonem, a największym jest chyba cena. Pomimo wielu usprawnień w specyfikacji względem poprzednika cena na start powinna wynosić 2000-2200 złotych. Ponadto wzorem zeszłorocznego modelu będzie pewnie królem promocji.
Nawet, jeśli zmniejszą mu baterię, będzie ciekawym średniakiem
W przypadku POCO F7 pytaniem nie jest „czy”, ale „o ile”. Mam tu na myśli oczywiście pojemność baterii. Bardzo chciałbym wierzyć, że smartfon z węglowo-krzemowym ogniwem 7550 mAh trafi do Europy. Niestety Motorola Moto G86 odebrała mi taką wiarę.
Nawet przy mniejszym ogniwie zastosowanie Snapdragona 8s Gen 4 powinno przełożyć się na bardzo dobry czas pracy. Do tego mamy 12 lub 16 GB RAM, ale moim zdaniem to ten pierwszy wariant pojawi się w Polsce.
Od strony mobilnej fotografii możemy liczyć na 50 MP aparat główny z OIS oraz 8 MP szeroki kąt. Jak widać, mobilna fotografia zdecydowanie nie jest tu na pierwszym miejscu.
Zdecydowanie bardziej zadowoleni będą mobilni gracze – a to ze względu na ekran. Na froncie POCO F7 pojawi się aż 6.83-calowa matryca AMOLED z odświeżaniem 120 Hz. Do pełni szczęścia zabrakło tylko panelu LTPO, ale za 2 tysiaki nie można mieć wszystkiego.
Na koniec przy okazji może zainteresować Cię świetna promocja na najlepszy telefon w swojej kategorii. To również Xiaomi – i to jaki!
Źródło: FCC via xpertpick, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.