>
Kategorie: Huawei Informacje prasowe

730 mln użytkowników. Platforma Huawei zagości na prestiżowych targach

Petal Ads (do niedawna HUAWEI Ads) to jedna z najważniejszych platform reklamy mobilnej. Umożliwia dotarcie do 730 mln użytkowników w ekosystemie Huawei oraz poza nim. Na Online Marketing Rockstars w Hamburgu, który potrwa od 9 do 10 maja, zaprezentowane zostaną możliwości Petal Ads i odbędą się warsztaty na temat pozyskiwania najbardziej zaangażowanych użytkowników.

OMR jest jednym z najbardziej prestiżowych europejskich wydarzeń marketingu cyfrowego i gromadzi profesjonalistów z całej branży, którzy mogą się podzielić spostrzeżeniami, trendami i innowacjami na temat świata marketingu cyfrowego.

Jesteśmy dumni, że jako gospodarze warsztatów na festiwalu OMR możemy się podzielić naszą wiedzą z innymi profesjonalistami z branży. Petal Ads jest liderem w branży reklamy mobilnej z bogatym doświadczeniem w łączeniu się z różnorodnymi grupami odbiorców na całym świecie.

Niezależnie od tego, czy uczestnicy są zainteresowani dotarciem do międzynarodowych odbiorców, czy wyłącznie do chińskich konsumentów, czy też chcą udoskonalać swoją strategię reklamy mobilnej, nasz zespół chętnie podzieli się swoją wiedzą i pomoże w osiągnięciu wyznaczonych celów.

To będzie wyjątkowa okazja, aby uczyć się od ekspertów z branży i podnieść poziom swoich cyfrowych działań reklamowych

– mówi Jaime Gonzalo, VP Huawei Mobile Services Europe

Dołącz do warsztatów Petal Ads

Warsztaty Petal Ads „Dlaczego teraz jest właściwy czas, aby dotrzeć do zaangażowanych odbiorców na całym świecie”, odbędą się w środę, 10 maja br. w godz. 10.30–12.00. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się na oficjalnej stronie festiwalu. Zapisy są przyjmowane do 26 kwietnia br.

Podczas warsztatów eksperci Petal Ads odsłonią przyszłość reklamy mobilnej na urządzeniach wspieranych przez AI i uczenie maszynowe. Podzielą się także wiedzą, jak marki mogą zwiększyć i monetyzować swój zasięg. Na spotkaniu zabiorą głos również przedstawiciele MMA Germany, przodującego europejskiego stowarzyszenia handlowców z zakresu marketingu, by poruszyć kwestię rosnącego znaczenia reklamy na inteligentnych urządzeniach.

Uczestnicy mogą liczyć na zdobycie cennych informacji o konsumentach, poznanie strategii działania i najlepszych praktyk w zakresie nietradycyjnych kanałów cyfrowych w celu maksymalizacji przychodów. Dowiedzą się również od czołowych marek i agencji, które współpracowały z Petal Ads, jak wykorzystały one platformę reklamową do napędzania sprzedaży w branży modowej i detalicznej.

Stoisko Petal Ads na festiwalu OMR

Udział w warsztatach to jednak nie wszystko. Podczas OMR odwiedzający będą mieli również możliwość porozmawiania z zespołem Petal Ads na firmowym stoisku (nr A4 F06). Marki, agencje i każdy zainteresowany będzie mógł poznać potężne możliwości targetowania platformy oraz omówić najnowsze trendy w reklamie na urządzenia mobilne.

Od momentu uruchomienia w 2020 roku Petal Ads odnotowuje ogromny wzrost swojej roli, umożliwiając wydawcom, reklamodawcom i marketerom rozwój ich firm i dotarcie do coraz większej liczby klientów.

W ciągu ostatniego roku platforma odnotowała 9-krotny wzrost sieci reklamodawców i 4‑krotny wzrost sieci wydawców, pomagając im dotrzeć do ponad 730 milionów aktywnych użytkowników.

Wdrożenie strategii zarządzania danymi na platformie oraz wykorzystanie tagów użytkowników ułatwia również efektywne targetowanie odbiorców i zapewnia ich wnikliwą analizę.

Działając w ponad 170 krajach i regionach, Petal Ads – za pośrednictwem autorskiego programu partnerskiego – współpracuje obecnie z ponad 60 certyfikowanymi agencjami na całym świecie, takimi jak m.in.: AppSamurai, AVOW czy Making Science.

Ponieważ krajobraz reklamy cyfrowej ciągle się rozwija, Petal Ads jest przygotowany do pomagania firmom w osiąganiu ich celów w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

informacja prasowa Huawei

Paweł Gajkowski

Najnowsze artykuły

  • Ciekawostki
  • Newsy

Masz dość reklam na YouTube? Spokojnie, zaraz dostaniesz jeszcze dłuższe i niepomijalne reklamy

Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…

16 czerwca 2025
  • Newsy
  • Oppo
  • Telefony

Tymi średniaki OPPO chce zakończyć dominację Samsunga i Xiaomi w średniej półce. Nowe smartfony wkrótce globalnie

OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…

16 czerwca 2025
  • Promocje

Mój ulubiony telefon do 2000 złotych staniał w Polsce tak, że nie potrafię go nie polecać najlepszym przyjaciołom

Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…

16 czerwca 2025
  • Promocje

To FPS, który wciąga jak bagno. Kooperacyjną strzelankę dorwiecie teraz za 16 zł

Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…

16 czerwca 2025
  • Bankowość
  • Newsy

Ten komunikat od Santander może zaskoczyć wielu klientów. Jedna decyzja może Was sporo kosztować

Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…

16 czerwca 2025
  • Newsy
  • Telefony
  • Vivo

Taka specyfikacja w takim telefonie musi się podobać. Wszystko jest na swoim miejscu, a cena nie straszy

Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…

16 czerwca 2025