>
Kategorie: Huawei Informacje prasowe

730 mln użytkowników. Platforma Huawei zagości na prestiżowych targach

Petal Ads (do niedawna HUAWEI Ads) to jedna z najważniejszych platform reklamy mobilnej. Umożliwia dotarcie do 730 mln użytkowników w ekosystemie Huawei oraz poza nim. Na Online Marketing Rockstars w Hamburgu, który potrwa od 9 do 10 maja, zaprezentowane zostaną możliwości Petal Ads i odbędą się warsztaty na temat pozyskiwania najbardziej zaangażowanych użytkowników.

OMR jest jednym z najbardziej prestiżowych europejskich wydarzeń marketingu cyfrowego i gromadzi profesjonalistów z całej branży, którzy mogą się podzielić spostrzeżeniami, trendami i innowacjami na temat świata marketingu cyfrowego.

Jesteśmy dumni, że jako gospodarze warsztatów na festiwalu OMR możemy się podzielić naszą wiedzą z innymi profesjonalistami z branży. Petal Ads jest liderem w branży reklamy mobilnej z bogatym doświadczeniem w łączeniu się z różnorodnymi grupami odbiorców na całym świecie.

Niezależnie od tego, czy uczestnicy są zainteresowani dotarciem do międzynarodowych odbiorców, czy wyłącznie do chińskich konsumentów, czy też chcą udoskonalać swoją strategię reklamy mobilnej, nasz zespół chętnie podzieli się swoją wiedzą i pomoże w osiągnięciu wyznaczonych celów.

To będzie wyjątkowa okazja, aby uczyć się od ekspertów z branży i podnieść poziom swoich cyfrowych działań reklamowych

– mówi Jaime Gonzalo, VP Huawei Mobile Services Europe

Dołącz do warsztatów Petal Ads

Warsztaty Petal Ads „Dlaczego teraz jest właściwy czas, aby dotrzeć do zaangażowanych odbiorców na całym świecie”, odbędą się w środę, 10 maja br. w godz. 10.30–12.00. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się na oficjalnej stronie festiwalu. Zapisy są przyjmowane do 26 kwietnia br.

Podczas warsztatów eksperci Petal Ads odsłonią przyszłość reklamy mobilnej na urządzeniach wspieranych przez AI i uczenie maszynowe. Podzielą się także wiedzą, jak marki mogą zwiększyć i monetyzować swój zasięg. Na spotkaniu zabiorą głos również przedstawiciele MMA Germany, przodującego europejskiego stowarzyszenia handlowców z zakresu marketingu, by poruszyć kwestię rosnącego znaczenia reklamy na inteligentnych urządzeniach.

Uczestnicy mogą liczyć na zdobycie cennych informacji o konsumentach, poznanie strategii działania i najlepszych praktyk w zakresie nietradycyjnych kanałów cyfrowych w celu maksymalizacji przychodów. Dowiedzą się również od czołowych marek i agencji, które współpracowały z Petal Ads, jak wykorzystały one platformę reklamową do napędzania sprzedaży w branży modowej i detalicznej.

Stoisko Petal Ads na festiwalu OMR

Udział w warsztatach to jednak nie wszystko. Podczas OMR odwiedzający będą mieli również możliwość porozmawiania z zespołem Petal Ads na firmowym stoisku (nr A4 F06). Marki, agencje i każdy zainteresowany będzie mógł poznać potężne możliwości targetowania platformy oraz omówić najnowsze trendy w reklamie na urządzenia mobilne.

Od momentu uruchomienia w 2020 roku Petal Ads odnotowuje ogromny wzrost swojej roli, umożliwiając wydawcom, reklamodawcom i marketerom rozwój ich firm i dotarcie do coraz większej liczby klientów.

W ciągu ostatniego roku platforma odnotowała 9-krotny wzrost sieci reklamodawców i 4‑krotny wzrost sieci wydawców, pomagając im dotrzeć do ponad 730 milionów aktywnych użytkowników.

Wdrożenie strategii zarządzania danymi na platformie oraz wykorzystanie tagów użytkowników ułatwia również efektywne targetowanie odbiorców i zapewnia ich wnikliwą analizę.

Działając w ponad 170 krajach i regionach, Petal Ads – za pośrednictwem autorskiego programu partnerskiego – współpracuje obecnie z ponad 60 certyfikowanymi agencjami na całym świecie, takimi jak m.in.: AppSamurai, AVOW czy Making Science.

Ponieważ krajobraz reklamy cyfrowej ciągle się rozwija, Petal Ads jest przygotowany do pomagania firmom w osiąganiu ich celów w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

informacja prasowa Huawei

Paweł Gajkowski

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Operatorzy

Revolut już jest operatorem! Daje dorodną paczkę w roamingu UE i USA

Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…

30 kwietnia 2025
  • Motorola
  • Telefony
  • Testy
  • Wiadomość dnia

Wygląda jak flagowiec za 6000 zł, kosztuje ułamek tego. Test telefonu, który w promocjach będzie hitem

Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…

30 kwietnia 2025
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

mObywatel padł ofiarą hakerów. Zmasowany atak na rządową aplikację

Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…

30 kwietnia 2025
  • Newsy
  • Samsung
  • Telefony

Jeszcze poczekasz na ważną aktualizację Galaxy S25, ale użytkownicy starszych Samsungów nie mają się czym przejmować

Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…

30 kwietnia 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony

OnePlus oficjalnie potwierdza, że ich najlepszy telefon w historii nigdy nie trafi do Polski

To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…

30 kwietnia 2025
  • Newsy

Sprawdź, jak wypada RTX 5060 w laptopach. Czy warto będzie kupić nowy sprzęt z kartą Nvidii?

Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…

30 kwietnia 2025